  • Data: 2010-12-14 02:13:44
    Temat: Re: "Ja j*bie! Umre!"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-13 08:03, Czarek Daniluk pisze:

    > Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;)

    Niekoniecznie - skoro seryjne przeniesienie napędu wytrzymuje moment
    potrzebny do zerwania przyczepności koła, to już żadne większe
    obciążenie się tu nie pojawi.

    Tu jest taka różnica, że w serii takie obciążenia są tylko przy strzale
    ze sprzęgła na pierwszym biegu, a w takim dłubanym potworze dużo
    częściej i dłużej, bo również na wyższych biegach.
    Zwłaszcza, że nikt takiego auta nie buduje żeby się kulać po bułki,
    tylko żeby z tej mocy korzystać.

    No niestety - jak się coś takiego robi i tak się jeździ, to nie ma co
    liczyć na bezawaryjnie przejeżdżane setki tysięcy kilometrów :)