  • Data: 2011-05-17 12:30:43
    Temat: Re: Ja bardzo proszę
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 14:14, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Jak zwykle zabraknie ogolonych bobrów.

    czyli organizator dupa, nawet tak podstawowych spraw nie umie zalatwic!

    > Jest i można, ale mnie jakoś nie przekonuje. Może trafiłem jakąś skopaną
    > warkę, spróbuję dla pewności jeszcze raz.

    Ksiazece jest mocno takiese (da sie wypic, ale nie nazwalbym go
    wybitnym), natomiast eee ratuszowe, brackie, miejskie czy jakos tak,
    przypomina mi smakiem Zaglobe (jak jeszcze mial smak piwa). Znaczy duzo
    goryczy, posmak slodu i piekny zapach :)

    kufra, rozmarzylem sie...

    pozdr
    newrom