eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Sat, 09 Jul 2011 17:58:55 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <iv9tve$5nm$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv8ku1$de4$1@news.onet.pl> <iv8ql4$17e$1@news.onet.pl>
    <iv93c0$an0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iv9n0d$94a$1@news.onet.pl>
    <iv9qjs$oed$1@news.onet.pl> <iv9shc$ed$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310227246 5878 89.68.29.185 (9 Jul 2011 16:00:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 16:00:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iv9shc$ed$2@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383421
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-09 18:36, Czarek Daniluk pisze:
    > W dniu 2011-07-09 16:01, MMS pisze:
    >> W dniu 2011-07-09 17:01, Czarek Daniluk pisze:
    >>> W dniu 2011-07-09 10:26, Michał Gut pisze:
    >>>> u mnie byly cale (chyba) bo silnik pracuje normalnie i mooooze ma tyci
    >>>> tyci wiekszy apetyt na paliwo. w mocy nie widze roznicy. ale u mnie
    >>>> strzelil rozrzad na jalowych obrotach
    >>>
    >>> Rozmawiałem ze znajomym z warsztatu zajmującego się dieslami.
    >>> W JTD 16V pomimo pęknięcia dźwigienek nie zabezpiecza to zaworów przed
    >>> pokrzywieniem samych grzybków ;)
    >>>
    >>
    >> A w dokumentacji pisze, że dźwigienki są rozmyślnie osłabione aby tak
    >> właśnie się działo. I u mnie tak się stało. Odpaliłem i jest ok ;)
    >> Nie mniej jednak są przypadki, że realia zweryfikują myśl techniczną ;)
    >
    > To się ciesz.
    > życie czasami weryfikuje założenia konstruktorów boleśnie ;)
    >
    > W TDI 16V od VW/Audi też są dźwigienki które się łamią, ale 1 taka
    > dźwigienka kosztuje 300zł :P

    300 x 16 !
    Niesamowite.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: