eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Sat, 9 Jul 2011 10:30:34 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 23
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <iv93j8$aol$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv8ku1$de4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1310200232 11029 85.219.142.9 (9 Jul 2011 08:30:32
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 08:30:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383358
    [ ukryj nagłówki ]

    > A, co by się stało jakbym górną część, tą z wałkami rozrządu zakręcił zbyt
    > dużym momentem ? Pytam, bo tak właśnie zrobiłem. Nie mogłem znaleźć info
    > jakim momentem się dokręca górną część (tzw. małą głowicę - z wałkami
    > rozrządu). Ustawiłem na kluczu 35 Nm, a ma być 25 Nm. Jeśli to by
    > sprawiło, że wałek mocniej "siądzie" na dźwigienkach, to kompresji nie
    > będzie, bo nie będzie luzu między krzywką a dźwigienką. W efekcie zawór
    > będzie podparty. O ile to oczywiście możliwe aby różnica 10 Nm to
    > spowodowała.

    jak mowisz o mocowaniu walkow do glowicy to jak za mocno dokrecisz to po
    prostu urwiesz sruby. nizej nie da sie tego zamontowac. tym sie nie martw.
    roznica 10Nm to prawie blad pomiatu;)

    >> albo miales pecha i pieprzniecie bylo na tyle mocne ze zawory pogiales
    >
    > Kurcze, ja rozumiem, że pech ale wszystkie ? Nawet na jednym nie załapie ?
    > Musiałby pogiąć same grzybki, bo zawory w prowadnicach chodzą elegancko.
    mysle ze na manometrze to powinienes zobaczyc.
    a ze wszystkie - tez sie dziwie ale z drugiej strony polamales wszystkie
    dzwigienki
    a u mnie chyba ze 2 przezyly ale i tak wszystkie wymienialem(u mnie kolizja
    na wolnych obrotach na luzie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: