    Date: Mon, 17 Dec 2012 20:59:53 +0100
    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: JTAG w LPC11xx

    W dniu 2012-12-17 17:08, Zbych pisze:

    > Google podpowiada, że OpenOcd obsługuje też SWD przez FT2232, FT2232HL:
    >
    > http://dangerousprototypes.com/docs/Bus_Blaster_v2_b
    uffer_logic
    > http://sourceforge.net/apps/mediawiki/stm32primer2sw
    d/index.php?title=File:Ktlink-buffers.png

    Pewnie jak się temu przyjrzeć głębiej to się okaże, że dla stallmanistów
    nie jest wystarczająco koszerny (tak jak było ze sterownikami z FTDI) i
    nie będzie dołączony do przekompilowanych paczek OpenOCD. Już to kiedyś
    przerabiałem jaki chciałem do interfejsu Freddiego dać sterowniki od
    FTDI aby go wykorzystać do konfiguracji Spartana. Skończyło się na
    kupnie Digilenta HS1. Tak więc wliczając LPCXpresso mam już trzy usbowe
    programatory JTAG :)

    --
    pozdrawiam
    MD