  • Data: 2010-08-16 06:31:58
    Temat: Re: JS problem z polskimi znakami i okienkiem alert
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stwórz sobie plik .htaccess, dodaj do niego regułę:
    >
    > # Default charset is UTF-8
    > <FilesMatch "\.(htm|html|css|js|php)$">
    > AddDefaultCharset UTF-8
    > </FilesMatch>
    >
    > wgraj go do katalogu głównego i sprawdź wtedy jaki będziesz miał rezultat.
    >
    > --
    Kurde dziwna sprawa, ten wpis chyba nic nie zmienia ale zacząłem kombinować
    w htaccess i zrobiłem alert bez location.replace("<?php echo $back; ?>");
    czyli teraz mam tak

    ?>
    <script type="text/javascript">
    alert("śćą");
    </script>
    <?php

    i okienko pokazuje sie dwa razy: raz dobrze a raz źle. Mam w htacces
    definicje
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^index.html /index.php

    Jak wpisuje index.php okie raz pokazuje się z krzakami a później dobrze, a
    czasem odwrotnie. A niekiedy pokazuje sie raz i z dobrymi znakami.
    A używam jeszcze szablonów Smarty może to też ma jakieś znaczenie.

    pozdrawiam
    Sławek