  • Data: 2009-02-26 07:26:52
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Łukasik" <.marcin.@.milea.pl.> napisał w wiadomości
    news:go3p7p$ktb$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tak, po uruchomieniu systemu.
    > To wg Ciebie jaką to Twoje rozwiązanie ma przewagę nad ssh? Bo wg mnie
    > żadną.

    oczywiście żę te rozwiązanie nie ma nic wspólnego z zarządzaniem tylko
    alarmem padu serwera i obejżeniem ostatnich podrygów czyli co się stało.

    Jeżeli ma być wysyłane przez GSM/GPRS to może zrób sobie modem i jeżeli
    potrzebujesz to wdzwaniasz się do serwera i oglądasz sobie.
    A jak wszystko padnie to i tak kicha.

    Z przesyłaniem wideo mogą być problemy( za dużo danych), do tego jeszcze
    zarządzanie.

    Po Lanie zdalna konsola X ,ale to też wymaga szybkiego łącza.