  • Data: 2009-02-25 22:17:23
    Temat: Re: JPEG kompresja wyjscia VGA:)
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 wrote:

    > No ale jak doswiadczysz zwisu, to jak pogadasz z komputerem? Zakladajac
    > plyte serwerowa z przekierowaniem klawiatury i monitora na RS232?
    > Przeciez komp padl, czyli internetu nie ma, czyli i tak trzeba jechac
    > zeby RESET wcisnac? Nawet ctrl+alt+del nie wyslesz, bo neta nie ma.

    Dlatego właśnie uważam, że pomysł z przekierowaniem RSa jest bez sensu.
    Do tego są moduły typu lights out, który wirtualnie wciśnie "reset" lub
    "power".
    W przypadku całkowitego padu z RSa nici.
    A czepiliście się RSa, bo ten wyśle tekst. Tylko, że albo skonfigurujesz
    OSa żeby wysyłał tekst na RSa - wtedy odpada wysyłanie części BIOSowej,
    albo ustawisz przekierowanie w BIOSie - wtedy odpada część systemowa.
    Albo zrobisz jedno i drugie i będziesz miał dane z dwóch portów, które
    trzeba ze sobą połączyć.
    I dalej nie wciśniesz zdalnie resetu.

    Płyta serwerowa i moduł zarządzający. Tyle z mojej strony.

    > Plyty z przekierowaniem setupu na com1 sa dobre jak jest ~dziesiat ~set
    > serwerow w jednym pomieszczeniu - prostsze to niz przelaczniki monitorow
    > i klawiatur.

    Nie, wtedy jest dobry moduł typu lights out, gdzie w jednym programie
    możesz zarządzać tysiącem serwerów i masz nad nimi pełną kontrolę i
    monitoring.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''