  • 1. Data: 2009-02-21 18:20:43
    Temat: JAWA - bez uszczelek???
    Od: mo <m...@o...pl>

    Zdjąłem głowice w mojej Jawie 350/88
    i... co widzę? Uszczelek pod głowicami nie ma!
    Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?
    --
    mo

  • 2. Data: 2009-02-21 18:32:14
    Temat: Re: JAWA - bez uszczelek???
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    a może tjuning stocka:)

    rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-02-21 18:32:59
    Od: Arni <a...@n...spam>

    mo pisze:
    > Zdjąłem głowice w mojej Jawie 350/88
    > i... co widzę? Uszczelek pod głowicami nie ma!
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    w TS 350 były cienkie aluminiowe pierscienie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-02-21 18:58:06
    Od: mo <m...@o...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > a może tjuning stocka:)
    >
    > rafał
    > 450exc

    Znaczy, że niby co? :) Żeby większa komprecha była?
    --
    mo

  • 5. Data: 2009-02-21 19:45:05
    Od: juhass <j...@g...pl>

    mo pisze:
    > Zdjąłem głowice w mojej Jawie 350/88
    > i... co widzę? Uszczelek pod głowicami nie ma!
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    Weź Ty dobrze pooglądaj te głowice/ cylindry. Te uszczelki, które mają
    być to takie cienkie aluminiowe pierścienie, co to się bardzo lubią
    integrować z górnym lub dolnym sąsiadem. Pewnie znajdziesz je tu lub tu,
    tak czy owak- ładnie wprasowane. :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 6. Data: 2009-02-21 21:51:40
    Od: o...@w...pl

    On 21 Lut, 19:20, mo <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    Jeśli dawno tam nikt nie zaglądał, mogło je wciągnąć.
    Miałem Jawę i raz mi się tak zrobiło, na 100% były te uszczelki na obu
    cylindrach, a jak po pewnym czasie zdjąłem głowice, to jednej z nich
    nie było, a na tłoku były przysmażone jej resztki.

  • 7. Data: 2009-02-22 19:11:32
    Od: Masło <s...@S...pl>

    mo pisze:
    > Zdjąłem głowice w mojej Jawie 350/88
    > i... co widzę? Uszczelek pod głowicami nie ma!
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    Swego czasu wyciagnalem te uszczelki w swojej Jawie i silnik chodzil
    normalnie, nie ma roznicy czy sa uszczelki, czy ich nie ma. Wiec moze u
    Ciebie, tez ktos wczesniej powyciagal :)
    Pozdro.

  • 8. Data: 2009-02-23 07:49:17
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Zdjąłem głowice w mojej Jawie 350/88
    > i... co widzę? Uszczelek pod głowicami nie ma!
    > Czy to poprzedni właściciel pożyczył je koledze, czy to innowacja
    > fabryczna upadającego socjalizmu, czy to tak w Jawie ma być?

    Nie wiem jak w Jawie ale w WSK 175 nie było i w Simsonie SR1 (rocznik 58)
    też nie :)

  • 9. Data: 2009-02-23 09:15:30
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem jak w Jawie ale w WSK 175 nie było i w Simsonie SR1 (rocznik 58)
    > też nie :)

    Ale w WSK 175 było połączenie "prawie labiryntowe" - z cylindra wystawał
    kołnierz wchodzący w głowicę i dodatkowo uszczelniający przylgnię.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2009-02-23 12:49:31
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jackare" <...@s...uk.de.pl> wrote:

    >Ale w WSK 175 było połączenie "prawie labiryntowe" - z cylindra wystawał
    >kołnierz wchodzący w głowicę i dodatkowo uszczelniający przylgnię.

    A Simson ma taka srednice cylindra, ze daje rade bez, nawet w wersji
    kwadrat.
    No ale Junak tez nie ma uszczelki i tez daje rade;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10