  • 41. Data: 2010-07-22 09:17:33
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Rozumiem Cie,
    > skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy.

    Pisalem juz, ze to nie jest moj pierwszy motocykl.

    > Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do
    > popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade",

    Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie - nie
    kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 42. Data: 2010-07-22 09:19:36
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki.
    >Była ostatnio dyskusja co to jest klasyczny motocykl, nawet jak w
    >głupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie
    >ujżysz :-)

    Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 43. Data: 2010-07-22 10:34:44
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 22, 11:15 am, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Nie jezdze Shadow a motocykl nie sluzy mi (nie wiem jak tobie) do
    > przedluzania ego.

    Skoro juz padlo, szczerze przyznam ze nie wiem. Rozpoznaje u siebie
    pewien fakt uzaleznienia z ktorym nie bardzo wiem co poczac. Ogromna
    frajda, zabawa mocno wciagajaca, ale tez niebezpieczne i kosztowne.
    Wyglad, marka nieistotne, choc ostatnimi czasy probuje unikac
    pedzonych ryzem. Cena jak najnizsza, wage przykladam do niezawodnosci
    i jak najlepszego zachowania w ruchu, w sensie posluszenstwa woli
    kierownika: dobra manewrownosc i mozliwosc dozowalnego hamowania to
    mus. Szczegolny nacisk na akceptowalna mase, zap*%c czysta nie musi.
    Jakis czoper/crusier pasuje?
    Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie
    przygody na niesterownym kowadle prowadzi do zlych nawykow,
    niepotrzebnych zahamowan i podleganiu urban legends. Frendzle,
    choragiewki, chromy sa fajne na fotkach, ale nie zbieram.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & plastikowe 955/660

  • 44. Data: 2010-07-22 11:03:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > kierownika: dobra manewrownosc i mozliwosc dozowalnego hamowania to
    > mus. Szczegolny nacisk na akceptowalna mase, zap*%c czysta nie musi.

    Raczej ciezko - raz ze trzymaja cene, dwa ze sa ciezkie dosyc. Choc z
    drugiej strony polecana tutaj w FAQ Honda NTV650 wazy ~190 kg, a np. Virago
    750 ~220 kg. Co do hamulcow da sie znalezc czopki, ktore hamuja calkiem
    dobrze. I w miare skretne tez, choc wiadomo, ze im bardziej "wyprostowane"
    lagi tym latwiej sie skreca. Co do niezawodnosci - japonskie sprzety imho sa
    w czolowce.

    > Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie
    > przygody na niesterownym kowadle prowadzi do zlych nawykow,

    Na kazdy motorze mozna nabrac zlych nawykow. Jedyny powazny minus czopkow to
    taki, ze duzy odsetek ma tylko jedna tarcze hamulcowa (choc wspomniana
    Virago 750 ma dwie od mniej wiecej polowy lat '90). Reszta jest mniej
    istotna.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 45. Data: 2010-07-22 11:23:07
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 22, 11:19 am, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

    Rzeczywiscie, mam to samo :)

    http://www.classicbikes.co.uk/
    http://www.classicbikes.org.uk/
    http://www.vintagebike.co.uk/
    http://www.motorcyclenews.com/Classic-Bike/
    http://www.classicbikeprovence.com/

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 46. Data: 2010-07-22 11:33:57
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Rzeczywiscie, mam to samo :)

    Ale nie klikales w obrazy tylko wyszukales w sieci :-) Jak sobie zaloze
    domene klasycznemotocykle.pl i ktos wklepie "klasyczne motocykle" w google
    to bede na pierwszym miejscu. A na stronie moge miec juz fotki np. HD.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 47. Data: 2010-07-22 12:00:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.07.2010 Dysiek <b...@b...pl> napisał/a:

    > Ale nie klikales w obrazy tylko wyszukales w sieci :-) Jak sobie zaloze
    > domene klasycznemotocykle.pl i ktos wklepie "klasyczne motocykle" w google
    > to bede na pierwszym miejscu. A na stronie moge miec juz fotki np. HD.

    To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytułem strony? To:
    <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEc3r-vE15I/A
    AAAAAAAhUw/qljehmO9psw/s1600/img_8536.jpg>
    czy to:
    <http://2.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEdO_bY7ylI/A
    AAAAAAAhVo/pxqujVRZCdE/s1600/img_1382.jpg>

    i dalej:
    <http://3.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEabQ82_JRI/A
    AAAAAAAhME/FEzht0YaPns/s1600/img_3982.jpg>
    czy:
    <http://3.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEacwx2TnOI/A
    AAAAAAAhMk/jxana4X_9nY/s1600/img_1407.jpg>

    a może:
    <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEaMgJk8DTI/A
    AAAAAAAhK0/9bpPCoK_zr0/s1600/img_7879.jpg>
    lub:
    <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TD5zPeL_llI/A
    AAAAAAAhEw/slfh-2eR9LM/s1600/img_9556.jpg>

    Tak z ciekawości pytam ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 48. Data: 2010-07-22 12:34:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytułem strony? To:
    > <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEc3r-vE15I/A
    AAAAAAAhUw/qljehmO9psw/s1600/img_8536.jpg>

    Tak, to powyzsze to dla mnie kasyk po lekkich przerobkach. Generlanie autor
    watku pod klasyczny motocykl podpina Warriora
    (http://tnij.org/hn9a), a znacznie mu blizej to typowego cruisera/choppera
    niz innego typu motocykla, stad moja propozycja aby zakupil se Shadow 750.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 49. Data: 2010-07-22 14:53:57
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

    Ja tez wklepalem i na pierwszej stronie google grafika widze:
    - Kawasaki ER 5
    - Jawe TS'ke 350
    - ETZ 251
    - Triumph America (ktory wg strony na ktorej to zdjecie sie znajduje ma
    "typowo chopperowa sylwetke")
    - Honda CB 1100
    - kilka Junakow
    - SR 500
    - BMW R1200R
    - Kawasaki Zephyr 1100
    - Ural Solo 750
    - Triumph Bonneville
    - Suzuki GSX 1400
    - "Robaczek" - custom Janusza Kuzy

    Na ktorej stronie wyskakuje ten HD i reszta?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 50. Data: 2010-07-22 14:56:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie -
    > nie kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac.

    Ani nie ma czym skrecic, ani zahamowac;)

    Powiedz mi jeszcze, ze takim warriorem nie da sie przycisnac, bo slaby.

    --
    pzdr:
    Ivam