  • 31. Data: 2010-07-21 18:57:42
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Lip, 17:54, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
    > cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
    > da zrobic.
    A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki.
    Była ostatnio dyskusja co to jest klasyczny motocykl, nawet jak w
    głupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie
    ujżysz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-07-21 19:07:30
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 21, 5:54 pm, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
    > cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
    > da zrobic.

    Zrobic sie da. Z definicja ktora dales sobie narzucic. Rozumiem Cie,
    skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy. By
    nieco wytrzezwiec pomacaj kiedys wspomniana szedolke i zobacz ile tam
    tworzyw sztucznych.
    Druga rzecz: "plastikowe gowno" to mniejsza masa zas nauka
    motocyklizmu na czyms o masie przemyslowego kowadla nie jest zbyt
    doskonalym pomyslem.

    Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do
    popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade", lecz by sie przed
    naszymi bledami mieli szanse ustrzec i by do nich nalezal ostateczny,
    swiadomy wybor.

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 33. Data: 2010-07-21 19:09:23
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 21, 7:28 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650.

    Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego
    blotnika?

    --
    Pozdrawiam, Art

  • 34. Data: 2010-07-21 20:13:28
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    c.googlegroups.com...
    On 21 Lip, 17:54, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki.
    ---------------

    Votum separatum - sprzeczność wewnętrzna.
    Jak plastik może byc klasyczny ;-) ?
    Już tu padły linki do "klasycznej klasyki " :-)

    Pzdr

    JKK

  • 35. Data: 2010-07-21 20:49:06
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    adamski30 pisze:
    >(...)
    > P.S. Zona juz sie nie odzywa z powodu motocykla, wiec mam spokoj i moge
    > poszukac cos dla siebie.
    > Wiem, ze takie pytania na grupie sa wkurzajace, ale na prawde potrzebuje
    > pomocy. Na zdjeciach nie widac czy motocykl jest "duzy" czy "maly".
    >
    > Adam

    Bierz CB 1300 i pełna pizda po zakrętach. Myślę, że to Cię kręci. Bez
    kompromisów i pierdopędów. Pełen ogień. Przykozacz typowo po polsku. O
    żonę się nie martw dla niej to będzie MZtka ;)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 36. Data: 2010-07-21 21:00:09
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kefir pisze:

    > Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego
    > blotnika?
    Yo,
    Shadow ma plastikowy a dragstar z blachy. Zona kiedys (pare lat temu)
    postukala paznokciem po shadow i stwierdzila: plastik, tandeta :)
    No i kupilem dragstara. Ale to bylo jeden motocykl temu.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 37. Data: 2010-07-21 21:07:59
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 21, 11:00 pm, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

> [...]
    > postukala paznokciem po shadow i stwierdzila: plastik, tandeta :)
    > No i kupilem dragstara. Ale to bylo jeden motocykl temu.

    Jesli 650 to byl akurat blad, dobrze ze juz historia ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 38. Data: 2010-07-21 21:16:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.07.2010 J_K_K <J...@i...fm> napisał/a:

    > ---------------
    >
    > Votum separatum - sprzeczność wewnętrzna.
    > Jak plastik może byc klasyczny ;-) ?
    > Już tu padły linki do "klasycznej klasyki " :-)

    Pozostaje pytanie, co mają wspólnego z jazdą chromowane rury
    w dziwnych kształtach, poprzyczepiane w dziwnych miejscach ;-)

    Dla mnie chromy pasują i są praktyczne do łazienki, stal nierdzewna
    sprawdza się w kuchni, ale żeby tym obwieszać motocykl? Bezsensu ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 39. Data: 2010-07-21 21:25:31
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Pozostaje pytanie, co mają wspólnego z jazdą chromowane rury
    > w dziwnych kształtach, poprzyczepiane w dziwnych miejscach ;-)

    Powiem tak - też przesadnej ilości chromu nie lubię.
    Jak dla mnie, to chromowane mogą być: przedni błotnik,
    (tylni już niekoniecznie), lampa, osłony zegarów,
    kierunkowskazy, teleskop & tłumik oczywiście:-)
    Natomiast zerknij na linki do klasyki parę pięter wyżej / niżej,
    (Royal Enfield) to zobaczysz, że plastik nijak tam nie pasuje :-)
    (lusterka bym zmienił w pierwszej kolejności ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 40. Data: 2010-07-22 09:15:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650.
    >
    >Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego
    >blotnika?

    Nie jezdze Shadow a motocykl nie sluzy mi (nie wiem jak tobie) do
    przedluzania ego.

    Dysiek