  • 21. Data: 2010-07-21 10:01:52
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 20 Lip, 21:33, yos <k...@g...com> wrote:

    > Hondę Varadero XL1000 polecam.

    Nastepny, kurde.

    Gawron
    AT

  • 22. Data: 2010-07-21 13:30:59
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
    > zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej
    > marki.

    Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru
    mocy przez co nie jest arcy-trydny do nauki jezdzenia na moto.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 23. Data: 2010-07-21 13:53:11
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 21, 3:30 pm, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru
    > mocy przez co nie jest arcy-trydny do nauki jezdzenia na moto.

    Ciekawa teoria. Koniecznie napisz otem cos wiency. Jak przyciezkawe
    zelazo wymuszajace pozycje "nogami do przodu" uczy jezdzic?
    Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos
    takiego i/lub nigdy nie jezdziles czyms innym niz chopper/crusier to
    dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 24. Data: 2010-07-21 14:21:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) napisał(a):
    > W dniu 2010-07-20 19:35, Kefir pisze:
    > [...]
    >
    > ten mastodont, powtarzany do urzygu, jest usprawiedliwieniem dla wielu,
    > że "jeszcze brakuje"...
    >
    > p.s. ad rem: mały dragstar da radę na początek do towarzystwa "dużym".
    > Weźmiesz starą na pokład, pochlejecie ze 120kg+ kolegami. Będzie fajnie.

    Wisz Pan co ? Powinieneś znowu kupić motocykl.
    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2010-07-21 14:30:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    adamski30 napisał(a):
    > Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
    > napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....

    Rozumiem że uprawnienia już masz ? Na czym się uczyłeś i zdawałeś ?
    Jakie wrażenia ?

    > Problem polega na tym, że jestem dość wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
    > kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na
    > psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
    > Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
    > zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

    Przy Twoich parametrach na początek optowałbym za BMW F650 lub czyms
    podobnym, z klasyków do nauki jazdy powinieneś też zmieścić się na ER-5
    i CB 500. Jeśli się uprzesz na jakąś armaturę i jazdę z nogami do przodu
    to faktycznie Shadow powinien być ok. Drag Star 650 będzie za krótki.
    No i tradycyjnie zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2010-07-21 15:33:40
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Hej.

    Zdecydowanie proponuję Triumph Rocket III.
    Duży, klasyczny, w sam raz dla prawdziwego faceta :)

    Kefir, poprzyj kandydaturę bielizny :)

    Pozdr...
    Paszczak

  • 27. Data: 2010-07-21 15:54:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    >
    >Ciekawa teoria. Koniecznie napisz otem cos wiency. Jak przyciezkawe
    >zelazo wymuszajace pozycje "nogami do przodu" uczy jezdzic?

    Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
    cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
    da zrobic. Nie napisalem, ze jest super latwy do okielzania, tylko nie
    arcy-trudny a to tez jest roznica. Shadow nie jest demonem mocy i predkosci,
    srodek ciezkosci jest nisko usytuowany i przez to nadaje sie na pierwsze
    moto dla kogos o duzych gabarytach. Dla mniejszych polecilbym np. Virago
    535.

    >Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos
    >takiego i/lub nigdy nie jezdziles czyms innym niz chopper/crusier to
    >dla mnie EOT.

    Jestem posiadaczem "armatury" i byl to przemyslany wybor. Jezdzilem
    wczesniej na enduro i turystykach i chopper to jest to. Motocykl ma byc z
    metalu a nie byc jakims plastikowym gownem ;-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 28. Data: 2010-07-21 17:17:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-21 16:21, Magic pisze:

    > Wisz Pan co ? Powinieneś znowu kupić motocykl.

    Ależ oczywiście, że nadejdzie za czas jakiś ta chwila! ;-)

    > Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

    lepiej daj na priv - z której?

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 29. Data: 2010-07-21 17:28:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-21 15:30, Dysiek pisze:

    > Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl

    Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 30. Data: 2010-07-21 18:47:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) napisał(a):

    > lepiej daj na priv - z której?

    Taki dłuższy kawałek od Cie niestety - Wicie.
    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj