  • 1. Data: 2010-08-02 00:00:41
    Temat: JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?
    Od: b...@o...pl

    wg http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=46813
    15
    można sprawdzić ilość złotówek w skarbonce na orangeonline

    CYT. "sprawdź ile złotówek jest w Twojej Skarbonce (...)
    zaloguj się na www.orange.pl/online "

    i co? skarbonka uruchomiona, ja się zalogowałem i nie moge
    nigdzie znaleźć dostępu do informacji ile kasy w skarbonce

  • 2. Data: 2010-08-02 10:10:36
    Temat: Re: JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    b...@o...pl wrote:
    > i co? skarbonka uruchomiona, ja się zalogowałem i nie moge
    > nigdzie znaleźć dostępu do informacji ile kasy w skarbonce

    Stan konta i pakietów -> na kontach "dodatkowe" jak wół mam Skrabonkę.
    Więc albo stan usługi nie jest wcale "włączone" (Włączać nie znaczy
    włączyć) albo jej stan jest zerowy i jeszcze się nie wyświetla.

    Jakub