  • Data: 2016-12-28 15:57:21
    Temat: Re: Izolowany detektor zera
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY wrote:

    > Przeciwsobne się domyślam.

    Zgadza się.

    > Gdyby nie te dodatkowe trafo to sam bym użył w swoim projekcie

    Trafo jest stosunkowo małe, na rdzeniu 12,7mm. Mogłoby być mniejsze,
    uzwojenia nie zajmują dużo miejsca, ale z rdzeni nanopermu chyba
    mniejszych nie robią, a na ferrycie byłoby trzeba się nieźle nakręcić.
    100 zwojów jeszcze jest do zaakceptowania. Rdzeń jest w środku pusty,
    więc można w nim schować tranzystory w SOT23. Całość jest nieco tylko
    większa od układu z transoptorem, na płytce zajmuje tyle, co moneta 2gr.

    > a tak mam transoptor i gorący rezystor.

    Zamiast rezystora możesz dać te MOSFETy, tylko dla IF=1,6mA
    transoptor musi mieć sensowny CTR.

    Pozdrawiam, Piotr