-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.dns-netz
.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6036a0aa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<6037c580$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<6037d1e5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<6038c0f2$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<8149545131$20210226210157@squadack.com>
<s1ilmj$ps5$1$horizn@news.chmurka.net>
<603e010c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
<603e078d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e10a6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<603e16d6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<603e34de$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<603e47a7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<603e9a2d$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<s1mfmv$1lpf$1@gioia.aioe.org>
<603f3d11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<603f8306$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<603f937b$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<603fd7af$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<60401168$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<6040ce93$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<6040d68b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <6040d68b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Izer. Naped z tylu.
Date: Thu, 4 Mar 2021 15:18:37 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 7
Message-ID: <6040ec3e$1$538$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
X-Trace: 1614867518 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 538 31.178.173.50:53903
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692168
[ ukryj nagłówki ]Dużym Fiatem spokojnie jeździłem (Polska, Słowacja), zero problemów.
-----
> nie mam doświadczenia w rwd w górach zimą.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.21 15:20 J.F.
- 04.03.21 15:25 RoMan Mandziejewicz
- 04.03.21 17:33 J.F.
- 05.03.21 07:20 Mirek Ptak
- 05.03.21 10:12 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=