  • Data: 2011-07-10 20:14:19
    Temat: Re: Italia
    Od: "Carramba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To napisz jakie są ceny motorków Wstapilem do dealera Yamahy w okolicach
    > Verony celem poogladania sobie motorkow, salon na przedmiesciach w centrum
    > handlowym, na stanie wszystkie modele motocykli do obejrzenia na miejscu,
    > od malych skuterow po FJR -a. U nas w Lublinie ledwie 2 sobie stoja, z
    > tych mniejszych i tanszych.

    Duzo taniej nie jest, mowie o ofercie np uzywanych na 2 motorkach mnie
    interesujacych dostepnych usato u Dealera Yamahy. Przyklad
    1. Yamaha TDM 900 rocznik 2008 , stan idealny, jedynie malutka rysa dlugosci
    4-5 cm na tłumiku lewym, dodatki stelaz na kufry centralny i boczne plus
    kufry Givi, gumole, przebieg mniej niz 9000 km, ksiazka serwisowa, u dealera
    Yamahy z gwarancja na 1 rok - 5500 E,
    2. Yamaha Super Tenere , na walku , stan podobny do ww, dodatki kufry alu ,
    gumole, oslona silnika, lampy, ksiazka serwisowa, gwarancja 2 lata, przebieg
    symboliczny < 5000 km, rp 2010 za 10.000 E. zielona.

    Moto bardzo ladne, prawie jak nowe, serwisowane, z gwarancja, oczywiscie
    cena na eksport czyli tablice zostaja u sprzedajacego i moto na przyczepke i
    do Polski. Mysle ze ceny sa maksymalne z uwagi na szczyt sezonu, po sezonie
    pewnie cos mozna jeszcze urwac.

    Jesli szuka sie motorka w miare mlodego i zadbanego, a nie chce sie wydawac
    bez sensu na nowe moto to warto zainteresowac sie w tym temacie, warunek
    trzeba samemu skoczyc i zakupic powyzsze. Jesli doliczyc koszt transportu i
    marze "sprowadzacza" to moze nie byc juz tak fajny zakup.
    Podobnie autka, mysle o zmianie puszki na nowa takze i w tym temacie jest
    interesujaco- oczywiscie puszka 2-3 letnai z niewielkim przebiegiem i
    serwisowana z ksiazka serwisowa.