eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla jednak zyskownaRe: Iskra jednak dobra
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Iskra jednak dobra
    Date: Mon, 4 Jun 2018 20:28:55 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <pf40df$39g$1@news.icm.edu.pl>
    References: <c...@g...com>
    <pf0853$3b1$1@node2.news.atman.pl> <7s9hmqty24ck$.dlg@myjk.org>
    <pf0en0$s6e$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <pf0ha7$bnh$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1528136943 3376 78.10.177.126 (4 Jun 2018 18:29:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jun 2018 18:29:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632798
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-03 o 13:12, Myjk pisze:
    > Sun, 3 Jun 2018 12:52:53 +0200, Janusz
    > ...
    >>> system będzie musiał zajmować od cholery gruntu (czy to w pionie czy w
    >>> poziomie) i będzie kosztować wraz z mechaniką krocie, siłą rzeczy żaden
    >>> klient tego systemu nie udźwignie. Dlatego podejrzewam Tesla ładuje kasę w
    >>> pracę nad akumulatorami, tj. żeby były bardziej pojemne (względnie
    >>> mniejsze) i szybciej się ładowały. Także to może być miły dodatek dla
    >>> niecierpliwych malkontentów spalinowych, nikt jednak tym systemem nie
    >>> będzie nic zamiatać.
    >> Ale jak się auta trochę upowszechnią i bariera zasięgu acznie bardziej
    >> bolećzwykłych klientów to ten problem wróci i producenci będą musieli
    >> jakoś dogadać, bo ograniczenia aku zablokują im dalszą sprzedaż.
    >
    > Wystarczy żę zmniejszą czas ładowania o połowę w stosunku do obecnego i
    > większość malkontentów powinna przełknąć. Zreszta i tak nie wszyscy muszą
    > mieć elektryki. Na codzienne dłuższe trasy nadal sensowniej mieć
    > spalinowca. Tak czy inaczej dla mnie, jak i mojej żony, ale też sporo
    > pośród znajomych, długie trasy, nawet do 100km, to wyjątek.
    >

    To by raczej wskazywało, że nie wszyscy muszą mieć elektryki bo po co
    mieć elektryka jak i tak trzeba mieć jeszcze spalinowca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: