  • 31. Data: 2013-10-03 18:05:26
    Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 14:02:54 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 3 Oct 2013 13:41:29 +0200, Franc

    > I to się trochę kłóci. Ja całkowicie rozumiem obronę przed niesprawiedliwym
    >
    > pomiarem -- ale już zupełnie nie rozumiem tak skrajnej walki. Wiesz, że
    >
    > popełniłeś wykroczenie, a jednak chcesz by Cię z niego całkowicie zwolnić,
    >
    > tylko dlatego że prawo jest niedoskonałe.
    >

    > Wg mnie tak właśnie powinno się walczyć o swoje prawa, sprowadzać sytuację
    >
    > do stanu faktycznego, a nie rozjeżdżać wszsytko jak leci. Jak odbudują
    >
    > prawo tak jak trzeba, to wszyscy znajdziemy się w ciemnej d... bo nie

> [...]

    Podejrzewam że stosunkowo szybko powstaną jakieś poprawki do kulawego prawa jakie
    teraz jest. Możliwe że zrezygnują z archaicznych i mało wydajnych pomiarów robionych
    przez człowieka. Przyszłość to pomiary odcinkowe. To duży hurt w stosunku do pomiarów
    ręcznych i fotoradarami stacjonarnymi. Urządzenia są już zamontowane na wszystkich
    drogach na których pobierane jest myto od ciężarówek. Według mnie jest bardzo
    prawdopodobne że pojawia się jakieś kosmetyczne zapisy o odpowiedzialności
    właściciela pojazdu. Wprowadzi to ten rzad i parlament bo zapewne są już umówieni że
    przegrają. Dzisiejsza opozycja do wyborów będzie darła ryja. A po wyborach oczywiście
    nic nie zmieni. Z wyjątkiem atestowanego źródła czasu systemy oparte na pomiarze
    odcinkowym nie potrzebują żadnych badać, homologacji, dopuszczeń itp.

  • 32. Data: 2013-10-03 18:15:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 18:05, k...@g...com pisze:

> [...]
    wyjątkiem atestowanego źródła czasu systemy oparte na pomiarze odcinkowym nie
    potrzebują żadnych badać, homologacji, dopuszczeń itp.

    Ha, a jeszcze rok temu szef ITD łapany na popieprzeniu po trasie
    twierdził, że pomiar odcinkowy (między słupkami milowymi) jest
    niewiarygodny i tylko radary lub pochodne mogą dobrze ocenić prędkość :)

    No ale właśnie - złapią mnie na odcinkowym i mandat dadzą za ile
    przekroczoną prędkość? W końcu mogłem zapieprzać 210km/h a potem skoczyć
    do Maca na burgera... coś to rąk i nóg nie ma...

  • 33. Data: 2013-10-03 18:32:04
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 18:15:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

> [...]
    >
    > przekroczoną prędkość? W końcu mogłem zapieprzać 210km/h a potem skoczyć
    >
    > do Maca na burgera... coś to rąk i nóg nie ma...

    ma sens. Celem nie jest zarobienie kasy na mandatach a ograniczenie liczby wypadków.
    To co zbierają z mandatów to jakaś mało istotna kwota w stosunku z wydatkami budżetu
    związanymi z wypadkami. Ludzie jeżdżą szybciej niż wolno bo chcą szybciej dojechać.
    Jak nie da się szybciej dojechać to przekraczanie prędkości straci sens.

  • 34. Data: 2013-10-03 19:53:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-03 18:32, k...@g...com pisze:
> [...]
    szybciej dojechać. Jak nie da się szybciej dojechać to przekraczanie prędkości straci

    Na prawdę myślisz że jest jakiś _CEL_, pomysł, wizja... abo chociaż
    nieśmiałe światełko do którego trzeba dążyć? Przecież to banda
    zapszańców patrzących tylko na słupki poparcia, na przyszłość swojej
    rodziny (najlepiej aż do wnuków) Tylko trwać i trwać. A jak jest jakiś
    powód (jakieś badania, dyrektywa unijna) to wycierają sobie gębę
    bezpieczeństwem żeby tylko powiększać biurojrację której przecież płacić
    trzeba.

    PS. Dzisiaj z innej beczki ale w tym samym stylu. Będą zakazy palenia w
    piecach węglem bo zatrute powietrze w miastach. Będzie nowa ustawa,
    przepis. Będziemy wielcy i ekologiczni. A że biedota zamiast palić
    dobrej jakości węgelm będzie paliła co popadnie razem ze śmieciami to
    już szczegół.
    Takie są cele i takie myślenie. TFUUU

  • 35. Data: 2013-10-03 20:00:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    t...
    > Grupo,
    >
    > Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
    >
    > Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
    > rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.
    >
    > Trasa Gniezno-Poznań. Jakieś 30 kilometrów przed Poznaniem zaczynają się
    > na
    > prawo i lewo tereny zabudowane, hale magazynowe, światła, ograniczenia do
    > 60 itp.

    Nic podobnego.
    Oczywiście zakładając, że jeździ się jak człowiek, czyli S-5.
    Ale tak czy tak, nawet na DK 95 tereny zabudowane zaczynają się max 10 km od
    Poznania.
    30 km od Poznania to byłbyś między Gnieznem a Pobiedziskami.

  • 36. Data: 2013-10-03 20:15:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:
    > Grupo,
    >
    > Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)

    Gratulacje :)

    Nie czytam calega wątku, ale ciekawe czy poniektórym betonom poglądy się
    zmieniły, czy zaś na swoją modłę trollują LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 37. Data: 2013-10-03 21:10:00
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 20:00:38 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > Poznania.
    > 30 km od Poznania to byłbyś między Gnieznem a Pobiedziskami.

    Pojechałem starą drogą krajową. GPS mnie chciał właśnie boczkiem puścić,
    ale jakoś się nie posłuchałem i pojechałem prosto.

    Co do odległości to masz rację - musiało ty być to gdzieś pomiędzy
    Pobiedziskami a Kobylnicą :-)

    --
    Franc

  • 38. Data: 2013-10-03 21:23:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Oct 2013 09:05:26 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Urządzenia są już zamontowane na wszystkich drogach na których pobierane jest myto
    od ciężarówek.

    Tak? Ciekawe...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2013-10-03 21:42:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 21:23:57 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:

    > Tak? Ciekawe...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Przespałeś jak mówili że na bramkach są kamery i one są odpowiedzialne za
    rozpoznawanie numerów.

  • 40. Data: 2013-10-03 21:43:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Oct 2013 12:42:52 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Przespałeś jak mówili że na bramkach są kamery i one są odpowiedzialne za
    rozpoznawanie numerów.

    Są, ale nie na wszystkich bramkach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280