  • 11. Data: 2013-10-03 11:34:03
    Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 11:28:02 +0200, J.F napisał(a):

    > A jakby linii nie bylo ?
    > Ty twierdzisz ze inne pojazdy byly, policjant ze tylko jeden widzial,
    > zreszta w instrukcji chyba pisza ze Iskra pozwala na pomiar
    > najszybszego w grupie.
    Kiedy obok przejeźdzały inne samachody - to może im mierzył :-)
    No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a powinna
    zgodnie z prawem.

    --
    Franc

  • 12. Data: 2013-10-03 12:05:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.10.2013 10:47, masti pisze:

    > ale wiesz, że jego dokładność jest taka sama jak analogowych? to nie są
    > dane z GPS

    A wiesz, że zawsze zawyża? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2013-10-03 12:06:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    >Kiedy obok przejeźdzały inne samachody - to może im mierzył :-)

    Ale to ty tak mowisz, a funkcjonariusz panstwowy mowi ze byl tylko
    jeden :-)

    >No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a
    >powinna
    >zgodnie z prawem.

    Cztery pasy tam ?
    Czy te "obok" to w druga strone ?
    Je Iskra chyba identyfikuje - w sensie - pokazuje ze zmierzyla
    predkosc zblizania.

    J.

  • 14. Data: 2013-10-03 12:07:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.10.2013 11:34, Franc pisze:

    > Kiedy obok przejeźdzały inne samachody - to może im mierzył :-)
    > No i bym poszedł jeszcze, że ISKRA-1 nie identyfikuje pojazdu, a powinna
    > zgodnie z prawem.

    Panie Policjancie, skąd Pan wie, że prędkości wskazana na urządzeniu
    jest moją, miernik mail Panu wysłał, powiedział na ucho? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2013-10-03 12:10:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości

    >A wiesz, że zawsze zawyża? :)

    Pod warunkiem jazdy na prawidlowym rozmiarze opon, i pod warunkiem ze
    nic sie w komputerze nie zmienilo, no i ... przeczytac w instrukcji
    czy nie jest wrazliwy na zaklocenia el-m :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-10-03 12:13:33
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 12:06:01 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale to ty tak mowisz, a funkcjonariusz panstwowy mowi ze byl tylko
    > jeden :-)
    Na szczęście sam nie jechałem :-)

    > Cztery pasy tam ?
    > Czy te "obok" to w druga strone ?
    Obok to drugą stronę, za mną też były.
    > Je Iskra chyba identyfikuje - w sensie - pokazuje ze zmierzyla
    > predkosc zblizania.
    Nawet nie wiem. "Prędkość" widziałem, pewnie sekundy też się odliczały, ale
    to nie jest identyfikacja pojazdu.

    --
    Franc

  • 17. Data: 2013-10-03 12:43:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Na szczęście sam nie jechałem :-)

    Ale funkcjonariuszowi sad uwierzy bardziej niz zonie :-)
    Zreszta sam potwierdzisz ze widziales 88 :-)

    >Obok to drugą stronę, za mną też były.

    >Nawet nie wiem. "Prędkość" widziałem, pewnie sekundy też się
    >odliczały, ale
    >to nie jest identyfikacja pojazdu.

    Jesli jeden sie oddala, drugi zbliza, a radar pokazuje ze predkosc
    tego zblizajacego .... to cie sad z czystym sumieniem skaze :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-10-03 12:53:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 12:43:02 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale funkcjonariuszowi sad uwierzy bardziej niz zonie :-)
    Akurat u mnie jest troszeczkę inaczej(chodzi mi o wiarygodność żony przed
    sądem), ale to nie powinno mieć znaczenia

    > Zreszta sam potwierdzisz ze widziales 88 :-)
    Ja nie twierdzę, że nie widziałem na ISKRZE 88, ja twierdzę, że to było źle
    zmierzone - na pewno tyle nie jechałem.

    > Jesli jeden sie oddala, drugi zbliza, a radar pokazuje ze predkosc
    > tego zblizajacego .... to cie sad z czystym sumieniem skaze :-)
    Pozwól, że podkreślę specjalnie - podważam prawidłowość wykonanego pomiaru
    - złe miejce, niezgodnie z instrukcją. Takie duperele jak brak
    identyfikacji pojazdu to dodałbym extra.

    --
    Franc

  • 19. Data: 2013-10-03 13:27:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Oct 2013 12:53:16 +0200, Franc

    > Pozwól, że podkreślę specjalnie - podważam prawidłowość wykonanego pomiaru
    > - złe miejce, niezgodnie z instrukcją. Takie duperele jak brak
    > identyfikacji pojazdu to dodałbym extra.

    O co będziesz wnioskować przed sądem?
    Obniżenie kary, czy całkowite jej zniesienie?

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-10-03 13:41:29
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 13:27:45 +0200, Myjk napisał(a):

    > O co będziesz wnioskować przed sądem?
    > Obniżenie kary, czy całkowite jej zniesienie?

    Bym wnioskował o całkowite zniesienie, podając powód "nieprawidłowy
    pomiar". :-)

    --
    Franc