  • Data: 2012-03-19 10:59:27
    Temat: Re: I... [:)]
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-16, o godz. 16:58:54
    John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl>

    > Ale, że to typowe wykorzystanie ? Wydaje mi się, że raczej nietypowe.

    Jak dla mnie typowe. Używam dość często w różnych telefonach jak nei
    mam pod ręką modemu.

    > Taką samą możliwość uzyskasz w starych modelach HTC za pomocą

    Nie tylko w HTC - także Nokiach z Symbianem. JoikuSpot OIDP z czasów
    jak miałem N95 to się zwało.

    > dodatkowego oprogramowania. Tak to każde narzędzie jesteś w stanie
    > wykorzystać niezgodnie z prawem.

    Ale to jest funkcja którą sam musisz wraz z aplikacją dograć. W iPhone
    jest to funkcja systemu. Zresztą nie tylko w iPhone bo np. Samsung
    Galaxy Tab tez ma to w systemie. I w tym różnica że telefon z systemem
    z pudełka nie spełniał lokalnych wymogów prawa.

    Zdrówko