  • Data: 2012-03-12 14:58:39
    Temat: Re: Iphone
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fcevfe" <d...@v...com> napisał w wiadomości
    news:op.wa1ygbj9x58hir@qba-pc...
    > Witam!
    > Zaktualizowałem iOSa w iPhonie 3GS 16GB z wersji 3.coś-tam do najnowszej
    > 5.1
    > Generalnie wszystko jest OK, poza tym że teraz nie odbiera i nie wysyła
    > wiadomości SMS.
    > 1. Centrum wiadomości jest na pewno OK
    > 2. Uruchomiona jest transmisja danych do sieci komórkowej.
    > 3. Na innej karcie SIM (1 rocznej) też nie działa.
    > 3. Zerowanie ustawień sieciowych nic nie daje.
    > 3. Zerowanie wszystkich ustawień też nic nie daje.
    > Czy ktoś ma pomysł co można z tym dalej zrobić, tak aby telefon zaczął w
> [...]

    jako że jest to grupa dyskusyjna a troll Waldek jak zawsze nie wniósł nic
    mądrego na właściwy temat do dyskusji (i jak zawsze aż przebierał nóżkami
    żeby się włączyć) a inni koledzy też nic mądrego nie napisali, więc
    zaguglałem dla ciebie i viola
    http://myapple.pl/iphone-ipad-ipod-appletv-181/
    http://forum.myiphone.com.pl/

    BTW masz zaświadczenie o dysguglii?