eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaInżynier który chce się uczyć więcejRe: Inynier ktry chce si uczy wicej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Inynier ktry chce si uczy wicej
    Date: Sat, 16 May 2009 23:03:58 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <guna9m$t8q$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gu0t6v$4ed$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <p...@4...com>
    <c...@4...com>
    <3...@4...com> <gu8ouc$dp0$1@news.onet.pl>
    <8...@4...com>
    <gub6hp$lht$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <guduq4$js9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aclb57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1242508406 29978 83.10.103.57 (16 May 2009
    21:13:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 May 2009 21:13:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <guduq4$js9$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24063
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent 0700 pisze:
    >> I wrocic do czasy gdy spalalo sie 20 litrow na 100 km i za samochodem
    >> ciagnela sie chmora dymu.
    >
    > Golf 1/2 nie ma elektroniki i nie spala 20 litrów i za dużo dymu też nie ma,
    > chyba, że stary szrot.
    >
    > Wiem bo miałem.

    Bez sondy lambda i elektronicznej regulacji mieszanki nie da się
    utrzymać precyzyjnego składu mieszanki, a to się przekłada na emisję
    szkodliwych substancji.

    Do tego dochodzi też kwestia utrzymania odpowiedniej temperatury spalania.

    Oczywiście jest elektronika i elektronika - można wszystko zrzucić na
    mikroprocesor który to obliczy, albo użyć coś prostszego - np. gaźniki
    sterowane sondą lambda.

    Niemniej to jest elektronika.


    >> hamulcow ABS i paru rzeczy jakby zwiekszajacych bezpieczenstwo
    >
    > Do ABS i innych takich potrzeba elektroniki

    Do tych obecnych potrzeba.
    Do takich które były stosowane w okolicach II wojny światowej w
    samolotach pewnie nie było to konieczne, tyle że to trochę nie ten zasób
    funkcjonalności.

    > , ale np. aparaty zapłonowe bez
    > elektroniki dawały radę i były bezawaryjne, zużywały się tylko, ale wymiana
    > zożytego kosztowała grosze, a komputer sterujący kosztuje dużo.

    Wymiana i regulacja aparatu zapłonowego kosztuje grosze? W którym ASO? ;)

    Należy pamiętać że klient który kupuje samochód to tylko ten który
    kupuje nowy samochód z salonu i on nim jeździ zazwyczaj 5-6 lat i to
    przez ten czas samochód ma być sprawny i nie wymagać żadnych regulacji
    czy kombinacji.

    I dlatego samochody ewoluują ze stadium gdzie przy samochodzie się w
    miarę regularnie grzebało, czyściło styki, regulowało kąty i gaźnik, do
    takiego gdzie wszystko działa przez kilka lat, a potem najwyżej niech
    padnie i się to wymieni bo zazwyczaj jest nierozbieralne.
    Istotne z punktu widzenia jakości, żeby to się stało już temu drugiemu
    właścicielowi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: