    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku
    Date: Sat, 2 Nov 2013 17:24:05 +0100

    GENIALNE :-))
    Oczywiście bardzo zmieniło się po latach: zamiast TPSA można wstawić Sferia, UPC,
    Netiia, reszta bez zmian ;-)
    BTW parę lat temu PRÓBOWAŁEM przenieść telefon z TPSA do Sferii. Pokonali mnie.
    Powiedziałem, że nie podpiszę "dobrowolnego" pisma o
    mojej rezygnacji z naliczania operatorowi kar w wyniku przekorczenia terminów
    ustawowych (szantaż Sferii, "jak Pan nie podpisze, my
    nie podpiszemy umowy". No to nie, pies Was j...).
    Przedostatnio parę razy przenosiłem numery między komórkowcami. Horror.
    Ostatnio przeniosłem ze Sferii do UPC, nie dość że kabaret (nawet nosiłem krawat,
    żeby się nie awanturować), to przez kilka miesięcy
    na zakładkę musiałem opłacać obydwa abo (olałem walkę z Systemem, bo z jednej strony
    10 zł, a z drugiej zjadło jakąś paromiesięczną
    "promocję" 1 zł/mies.
    Dziwicie się, że Napoleon koniec końców dostał w d...ę???