eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaInwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku › Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 19 Oct 2013 20:16:30 +0200
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do użytku
    References: <l35o4s$h72$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@4...com>
    <l3bkr2$bem$1@node2.news.atman.pl>
    <52596246$0$32697$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3bqgl$gkt$2@node2.news.atman.pl>
    <52597130$0$14835$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3s0rm$mhj$1@node1.news.atman.pl>
    <5261c081$0$2166$65785112@news.neostrada.pl> <l3tugs$pbf$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <l3tugs$pbf$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5262cc7e$0$2299$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-113-164.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1382206590 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2299 89.73.113.164:38906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2307
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.10.2013 14:40, Olek pisze:
    > On 19.10.2013 01:13, Smok Eustachy wrote:
    >>
    >> Pisz reklamację. W niej wszystko to co tu opisujesz. Nie wiem jak jest z
    >> DSLem dokładnie, ale zadzwoń na 19330 i połącz się z działem DSL, żeby
    >> Ci powiedzieli jakie masz mozliwości techniczne.
    >
    > Rozwiązanie, które proponujesz, może nie być skutecznym bo:
    > 1. konsultant blueline powie: W systemie widzę, że dla waszej firmy jest
    > przydzielony jako opiekun pan perdzieliński.

    Teraz to już nie mam pewności, czy to opiekun czy jakiś doradca-sprzedawca.
    Jak coś to zgłasza skargę, zapytanie, etc etc.


    Zgodnie z umową wszelkie
    > sprawy musi pan załatwiać za pośrednictwem pana pierdzielińskiego.
    > 2. Na blueline nic o możliwościach technicznych mu nie powiedzą. Mogą co
    > najwyżej przyjąć zlecenie na ich sprawdzenie, a odpowiedź przyjdzie za
    > dwa tygodnie. Przy czym, niezależnie od wyników pomiarów, w
    > postprocessingu odpowiedź nabierze brzmienia: BMT na więcej niż 2Mbit.

    Powiedzą powiedzą. Jak ma już DSLa to powiedzą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: