  • Data: 2016-09-08 00:14:12
    Temat: Re: Internetowy cud
    Od: HF5BS <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2016 o 23:58 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A gdzie to wpisac w tablecie?

    To inaczej, wejść na jakąś stronkę, która prezentuje adres "Wchodzisz z IP
    xx.xx.xx.xx", lub coś w tym stylu. Wtedy idzie rozpoznać, (przez) co się
    łączy.
    np. http://www.ripe.net (na tym rozpoznaję, czy mam IPv6, czy nie), czy
    przy teście prędkości http://www.speedtest.net, ten też podaje operatora,
    któremu przypisano ten adres. Mnie z Aero2, któremu po prostu wyklepuję
    przyznany limit (30 giga za darmo był, to wziąłem), pokazuje IP z Plusa, w
    którym Aero2 się roamuje.
    Nie przejmować się, że stronka jest pod peceta, korzystając z
    www.ztm.waw.pl z telefoniaka, wchodzę na normalną stronę i co potrzebuję,
    to przesuwam i/lub powiększam.

    --
    No sig, sorry...