eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetInternet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?Re: Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?
  • Data: 2012-11-20 12:40:29
    Temat: Re: Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 11:19:38 +0100, Marcin N napisał(a):

    >> Poprawianie parametrów sygnału na początku tego roku zajęło - bagatela -
    >> trzy miesiące. Modem synchronizację tracił mniej lub bardziej regularnie, po
    >> czym mniej lub bardziej regularnie było pierdut - i synchronizacji już nie
    >> łapał. Dwie wymiany modemu, cztery wizyty techników (jak mnie już szlag
    >> prawie trafił na kolejne teorie, jak to uwalony jest mój komp czy router),
    >> aż w końcu serwis liniowy łaskawie się zgłoszeniem zajął.
    >
    > Co to jest serwis liniowy?

    AFAIK działa to tak, że serwisowaniem urządzeń na ostatnim fragmencie linii,
    czyli od skrzynki w budynku (ewentualnie na osiedlu) do modemu klienta
    zajmuje się serwis abonencki. Pozostałą częścią - serwis liniowy. U mnie
    było tak, że technicy z serwisu abonenckiego przyjeżdżali co dwa tygodnie,
    sprawdzali sygnał, wymieniali modem i wprost mówili, że tak naprawdę, to oni
    już więcej zrobić nie mogą, bo problem leży dalej i to nie ich zakres
    kompetencji.

    Przy okazji, podczas jednej z wizyt techników wyszło na jaw, jaki burdel
    organizacyjny w UPC jest. Serwis liniowy w końcu swoje zrobił, modem
    przestał mi rwać synchronizację, ale powiadomienia dla techników z serwisu
    abonenckiego już nie było i przyjechali swoją drogą w zasadzie po to, żeby
    zobaczyć, że działa mi łącze już jak trzeba.

    > Co było dalej?

    Musiałem swoje odczekać, aż ,,system" przemielił reklamację. Dostałem zwrot
    części opłaty za każdy z miesięcy, w których był cyrk. Przez jakiś czas był
    spokój. Aż się ostatnio okazało, że mam cholerne problemy w słuchaniu radia
    przez net. Często i gęsto rwało mi połączenie. Znowu zgłoszenie i odpowiedź
    konsultanta, która mnie zabiła: ,,no problem faktycznie jest, są zakłócenia
    na linii i to od dłuższego czasu, nie wiem, dlaczego się tym nikt nie zajął.
    Chyba dlatego, że nikt z pana lokalizacji problemów nie zgłaszał". Po czymś
    takim zastanawiam się, czy tam raz na trzy tygodnie z profilaktycznym
    ochrzanem nie dzwonić...

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu. (I. Kant) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: