  • 21. Data: 2012-11-08 01:17:14
    Temat: Re: Internet z UPC
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-07 23:59, PiteR pisze:

    > Uważaj na rafy w postaci pytania
    > "hmm a ile prądu pobiera ten łącznik na pilota?" ;)
    >

    > przez rok pobiera tyle co jedno suszenie włosów :)

    Dzięki. :)
    A przeprowadzać się nie chcę. bo tu mam relatywnie tanio i blisko do
    każdego interesującego mnie punktu. :)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2012-11-08 01:40:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-11-07 18:55, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > na pilota. Właścicielka się zainteresowała, więc może się uda. Gdyby
    > ktoś z Was miał jeszcze jakieś porady odnośnie tej sytuacji, to byłbym

    Proste. Powiedz jej, że jeśli przez to włączanie/wyłączanie sprzętu coś
    się zepsuje to ona za to zapłaci. Albo gdy uśpisz komputer, ona wyłączy
    sprzęt i stracisz dane. Komputer to nie lampka, że można go tak włączać
    i wyłączać. Albo poweidz jej, że się dane ściągają i nie można wyłączać.
    Może zrozumie.

    "I niby mogę sobie wejść do jej pokoju i włączyć, kiedy tylko zechcę,
    ale muszę poczekać aż uśnie, bo inaczej nie miałoby to sensu."

    Sens miałoby to tylko wtedy, gdybyś idąc spać o tej 3-ciej w nocy właził
    do jej pokoju i wyłączał tę listwę zgodnie z jej życzeniem "żeby sprzęt
    był wyłączany, gdy nie jest używany".

    Wtedy każdy byłby _happy_.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 23. Data: 2012-11-08 01:51:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-08 01:40, Krystek pisze:
> [...]
    >
    > Sens miałoby to tylko wtedy, gdybyś idąc spać o tej 3-ciej w nocy właził
    > do jej pokoju i wyłączał tę listwę zgodnie z jej życzeniem "żeby sprzęt

    Dzięki za opinię, aczkolwiek nie wiem, czy będzie potrzebna, bo znowu
    przeszkadza jej, że lubię się napić przy pisaniu, a choćby o Erneście
    Hemingway'u - nie ma zielonego pojęcia o twórczości.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2012-11-08 09:04:17
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.11.2012 01:17, $heikh el $hah pisze:

    > Dzięki. :)
    > A przeprowadzać się nie chcę. bo tu mam relatywnie tanio i blisko do
    > każdego interesującego mnie punktu. :)

    Zainwestuj we własny internet. Np. orange free na kartę + jakiś modem,
    inwestycja 250zł razem z doładowaniem. Jeżeli nie potrzebujesz dużo
    ściągać i nie potrzebujesz niskich pingów - powinno Ci wystarczyć.

    p. m.

  • 25. Data: 2012-11-08 09:21:46
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 07 Nov 2012 18:55:41 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Gdyby ktoś z Was miał jeszcze jakieś porady odnośnie tej sytuacji, to byłbym
    > za nie wdzięczny. :)

    Dla "biednego" studenta, ktory kupuje myszy po 200 pln a piraci TC polecam
    Aero - internet za free. Zamow i zapomnij o gospodyni.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2012-11-15 21:09:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PiteR" napisał:

    > Tak. Mam te białe z 8lat. Jeden do tv i sat, drugi do kompa
    > a trzeci do światła. Teraz w OBI kosztuja chyba 65zł
    > Pilot działa także z innymi zabawkami z tej firmy.
    >
    > http://www.elro.eu/en/m/products/category/home_autom
    ation/home_control/sets1

    Nie dać się naciąć na zestaw Clarusa WS-8015 za 4 dychy (akurat rzucili
    do "Biedronki"). W praktyce działa góra do 3 metrów.

    JoteR

  • 27. Data: 2012-12-01 18:03:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 08 Nov 2012 01:51:40 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >Dzięki za opinię, aczkolwiek nie wiem, czy będzie potrzebna, bo znowu
    >przeszkadza jej, że lubię się napić przy pisaniu, a choćby o Erneście
    >Hemingway'u - nie ma zielonego pojęcia o twórczości.

    Ja bym jednak pomyślał nad przeprowadzką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280