  • Data: 2012-11-06 01:11:42
    Temat: Re: Internet z UPC
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-05 23:55, PiteR pisze:

    > nie ale niektórzy tak mają że nie zasną jeśli choć jedna dioda się
    > pali. PowiedZ jej że modemów się nie wyłącza z prądu.

    > 1. włącznik na kablu za drzwi
    > 2. włącznik na pilota z OBI

    To drugie byłoby fajne, gdyby było radiowe. Jest?

    Łącznik za drzwiami ma niby zrobić jej brat-elektryk, choć on chce ryć w
    ścianie całą ścieżkę, a ja bym tylko zrobił taką dziurkę, by dwie
    średnice kabla się mieściły.
    Wcześniej myślałem o tym, żeby te dwa urządzenia podłączyć niezależnie
    od listwy, by chodziły sobie stale, ale nie wiem w ogóle, skąd są te dwa
    urządzonka. W domu mam jednego liveboksa, który obsługuje i Internet, i
    telefon, i telewizję.
    A tu jej, po włączeniu listwy, świecą diody na klawiaturze, a komputer
    nie reaguje.
    Nie ogarniam, stąd ten temat, bo ja płacę za stały dostęp do Internetu i
    tryb "maksymalna wydajność, a nie eco"...

    --