  • 1. Data: 2010-08-17 14:13:29
    Temat: Internet w telefonie PLAY
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Zastanawiam się nad opcją aktywacji internetu w telefonie . Głównie z
    czego korzystam to skrzynaka pocztowa , wiadomości na interi , trochę
    youtube , trochę skype .
    Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za 5zł
    i głównie w miastach .
    Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to
    można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

    PZDR

  • 2. Data: 2010-08-17 14:44:02
    Temat: Re: Internet w telefonie PLAY
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    Boch pisze:
> [...]
    > Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to
    > można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

    czemu zapytałeś nas o to?

    Ale jak już to jeśli walisz na YT filmy to lepszy ten wiekszy pakiet

  • 3. Data: 2010-08-17 14:53:07
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    > czemu zapytałeś nas o to?

    Ponieważ nie wiemm jak szybko uciekają kilobajty ... a na youtube aż tak
    duzo nie oglądam tych filmów.

  • 4. Data: 2010-08-17 14:56:18
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    > Ponieważ nie wiemm jak szybko uciekają kilobajty ... a na youtube aż tak
    > duzo nie oglądam tych filmów.

    Jeden filnik to juz nie kb tylko mb ;) a czasami nawet kilka mb.....

  • 5. Data: 2010-08-17 15:12:14
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Boch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to
    > można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

    W tym przypadku aktywuj większy ,
    bo w razie przekroczenia limitu
    i wzięcia za małego można spodziewać
    się sporego rachunku .
    Dane nie są tanie w standardowej ofercie
    tylko w pakietach .
    Albo bardzo dokładnie się kontroluj ,
    ale to prawie nierealne .
    Po pierwszym miesiącu sprawdź na www
    ile danych wykorzystałeś .

    --
    AW

  • 6. Data: 2010-08-17 16:30:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-08-2010 o 16:13:29 Boch <n...@n...pl> napisał(a):

    > Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za
    > 5zł i głównie w miastach

    Zjeść czekoladowego czy śmietankowego? Zawsze mam dylemat. Ty też masz
    taki gdzie najczęściej przebywasz, czy gdziekolwiek czy w mieście?
    Najlepiej to czekoladowo-śmietankowego. Ty tak nie możesz?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-08-17 19:07:13
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > Zazwyczaj korzystałem z sieci WiFi - ale teraz jak jest ta promocja to
    > można bez problemu korzystać tylko jak szybko uciekają kilobajty ?

    Ja mam mBank Mobile i pakiet 50 MB na miesiąc za free. Korzystam z Opery
    Mini - właściwie tylko do czytania wiadomości i jakichś serwisów
    tekstowych. W miesiącu udało mi się wykorzystać max. 25 MB, ale żadnych
    youtube.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-08-20 10:42:14
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-08-17 16:13, Boch pisze:

    > Którą opcję wziąść 25mb za 5zł i gdziekolwiek jesteś czy też 100mb za
    > 5zł i głównie w miastach .

    Zgodnie z odpowiedzą biura obsługi jak mi napisali

    "Uprzejmie informuję, że przy włączonym Pakiecie 100MB korzystanie z
    internetu jest możliwe jedynie w zasięgu nadajników sieci macierzystej
    natomiast w momencie posiadania aktywnego Pakietu 25 MB ,,Gdziekolwiek"
    może Pan korzystać z nadajników Play jak i Plusa."

    Więc masz odpowiedź. Jeśli zawsze jesteś w zasięgu macierzystych
    nadajników Play to nie ma sensu kupować pakietu "gdziekolwiek jesteś" bo
    masy 100MB, ale jak korzystasz z Plusa to niestety ściągnie już wg
    cennika. Najlepiej kupić dwa pakiety.

    RadioX