  • 1. Data: 2012-09-05 20:29:10
    Temat: Internet w domu bez umowy?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesiąc internet przez
    WiFi i nie musiała się wiązać z dostawcą umową.

    Czy jest to możliwe? Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2012-09-05 20:31:32
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-05 20:29, Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesiąc internet
    > przez WiFi i nie musiała się wiązać z dostawcą umową.
    >
    > Czy jest to możliwe? Jak to zrobić?

    Poszukać niezabezpieczonej sieci w zasięgu.
    Jak nie ma to dogadać się z sąsiadem aby udostępnił.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-09-05 20:34:18
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    rageofhonor pisze:
    > Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesiąc internet
    > przez WiFi i nie musiała się wiązać z dostawcą umową.
    >
    > Czy jest to możliwe? Jak to zrobić?

    Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
    obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
    przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2012-09-05 21:21:30
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:34, Piotr Rezmer pisze:

    > Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
    > obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
    > przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

    tia... i w kosztach wyjdzie tyle co umowa na czas nieokreślony od
    jakiegoś ISP bez kombinacji. Modem to 100-130pln. (chyba ze ma lub ma
    od kogo pożyczyć). Jak nie jest z wawy to musi po kartę jechać, chyba że
    poczekać może ze 40 dni :)
    Najlepiej poszukać jakiegoś dostawcy i z nim pogadać i tyle.
    A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że ktoś
    zakupy na jedynie nam panującym portalu porobi i nie zapłaci.
    Może GSM, np oranga karty kilkanaście GB można kupić.
    Ale to zależy do czego tej sieci potrzebuje.
    Albo szukać netu testowego, kiedyś Neostradę testowo można było wsiąść.

  • 5. Data: 2012-09-05 22:02:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-05 21:21, Użytkownik Jawi napisał:

    > A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że ktoś
    > zakupy na jedynie nam panującym portalu porobi i nie zapłaci.

    Czyli robiąc zakupy w znanym nam portalu z kafejki internetowej
    obciążam rachunkiem jej właściciela ?
    To może rozwiń jak to zrobić.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-09-05 23:45:40
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 22:02, RadoslawF pisze:

    > Czyli robiąc zakupy w znanym nam portalu z kafejki internetowej
    > obciążam rachunkiem jej właściciela ?
    > To może rozwiń jak to zrobić.

    Nie rachunkiem tylko odpowiedzialnością. klient może sprzedawać soft
    piracki, ściągać pornografię dziecięcą i wiele innych.
    Mój kolega ze studiów miał nalot w domu, współdzielił net z kilkoma
    osobami a net był na niego. O co poszło nie pamiętam.
    Ale świadomość tego trzeba mieć i tyle

  • 7. Data: 2012-09-06 15:45:04
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    > Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
    > obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
    > przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

    Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład
    czegoś co jest "za darmo" a nie za darmo.

    --
    Tomek Głowacki

  • 8. Data: 2012-09-06 16:24:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-05 23:45, Użytkownik Jawi napisał:

> [...]
    > Mój kolega ze studiów miał nalot w domu, współdzielił net z kilkoma
    > osobami a net był na niego. O co poszło nie pamiętam.

    Owszem, ale to nie ma wiele wspólnego zakupami "na jedynie nam
    panującym portalu".

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-09-06 17:37:57
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 06 Sep 2012 15:45:04 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

    > Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład
    > czegoś co jest "za darmo" a nie za darmo.

    Bo?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2012-09-06 21:06:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-06 15:45, Tomek Głowacki pisze:

    > Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład
    > czegoś co jest "za darmo" a nie za darmo.

    Czasami używam, możesz uszczegółowić swoją wypowiedź?