    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    Date: Sun, 09 Sep 2012 18:15:55 -0400
    <s...@l...localdomain>

    On 09 Sep 2012 21:23:50 GMT, PK <k...@n...pl> wrote:

    >Oczywiście przychyliłbym się (i ew. postarał się coś z tego uzyskać).

    hmmmm. np. co?

    >Jak pisałem już w tym wątku kilkukrotnie: przede wszystkim staram się
    >"nie wychylać". Reszta działań jest temu podporządkowana.

    nie sledze calego watku i pierwsze slysze, ze ty taki potulny jestes.
    to o czym rozmawiamy, czyli nie dzielenie z dobrem z potrzebujacym,
    czesto idzie w parze z tym, zeby "sie nie wychylac" i to rowniez jest
    postawa, ktora sie zasadniczo brzydze.

    >List motywacyjny do pracy też tak napisałeś?

    nie musialem pisac zadnego listu. poza tym, co cie to obchodzi? masz
    jakas legitymacje, zeby mi to pytanie zadac? wnosi to cos do rozmowy?
    ale z innej strony. czy ty naprawde nie widzisz roznicy miedzy
    pisaniem z doskoku, na necie, a pisaniem textu, od ktorego moze
    zalezec reszta zycia albo kariery?

    >To nie ma sensu czy nic nie wnosi? Bo sam potwierdziłeś, że to prawda.

    zastanowiles sie co napisales? jedno nie wyklucza drugiego, a wrecz
    przeciwnie.

    >Tzn. jeśli idzisz do kasy w sklepie z bułką i wyciągniętą złotówką,
    >a sprzedawca mówi "nie nie - dziś Pan nie musi płacić!", to Twój koszt
    >zjedzenia tej bułki zmalał czy nie?

    koles ktory przychodzi do ciebie nie przychodzi co miesiac, a tylko
    raz. nie mial zamiaru placic za lacze od samego poczatku, wiec dla
    niego ten koszt zawsze byl zero. zla analogia.

    >Czy wyznajesz jakąś matematykę, w której 0 nie jest mniejsze od liczb
    >dodatnich? Nauczyli Cię jej w tej samej szkole, w której przyswoiłeś
    >sobie pisanie bez wielkich liter...?

    nie dosc, ze juz zapusciles sie w wycieczki osobiste, zupelnie poza
    tematem, to jeszcze zaczales pisac bzdury.

    >Napisałem w innej odpowiedzi, że to do obserwowania rynków finansowych
    >(czyli w praktyce: ściągam dużo danych).

    duzo danych w obserwacji rynku. przy stalym laczu. wiec mozemy sie
    posmiac jak to kilkukrotne sciagniecie maili w ciagu dnia, spowoduje
    zachwianie twoich obserwacji. wez ty sobie jaj nie rob. kilku moich
    kumpli, powaznie zajmujacych sie gielda, czasami robi to na modemach
    4G. wczesniej robili na 3G, majac dzieciaki z dostepem do tego samego
    lacza i zony, ktore tez poczte sprawdzaja. przyjmuja tez gosci jak np.
    ja, udostepniaja lacze i nigdy nawet nie slyszalem, slowa o
    ograniczeniach. np. zebym nie sciagal, albo nie sciagal w jakis
    godzinach.
    sadze, ze w tym przypadku zasadne jest powiedzienie: "kiepskiej
    baletnicy, przeszkadza i rabek u spodnicy".

    >Jest, bo ta osoba może chcieć ściągnąć pocztę (z ogromny załącznikiem)
    >w momencie, kiedy ja potrzebuję łącza. Naprawdę tak trudno Ci to
    >zrozumieć?

    ogromny zalacznik powiadasz? a jakie, wedlug ciebie, to sa te ogromne
    zalaczniki pocztowe, jesli mozna wiedziec?

    >Chyba jednak trudno :). Myślę, że nie ma sensu kontynuować tej wymiany
    >zdań - z tym się zgodzisz?

    chyba nie, bo mentalnosc czlowiek czlowiekowi wilkiem, jest zasadniczo
    silnie ugruntowana. czasami sie z tego wyrasta, czasami na zasadzie
    zwiekszenia swiadomosci otaczajacego swiata, ale czasami jeszcze sie
    umacnia z wiekiem. sam sie przekonasz, do ktorej grupy nalezysz. <rs>