  • Data: 2012-09-05 21:21:30
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-05 20:34, Piotr Rezmer pisze:

    > Karta Aero2 - jedyne koszty to kaucja 20 zł. Do tego modem USB
    > obsługujący Aero. Ja mam np. Huawei K4505. Jeśli koniecznie musi być
    > przez WiFi to router z obsługą modemów USB.

    tia... i w kosztach wyjdzie tyle co umowa na czas nieokreślony od
    jakiegoś ISP bez kombinacji. Modem to 100-130pln. (chyba ze ma lub ma
    od kogo pożyczyć). Jak nie jest z wawy to musi po kartę jechać, chyba że
    poczekać może ze 40 dni :)
    Najlepiej poszukać jakiegoś dostawcy i z nim pogadać i tyle.
    A udostępnianie innym to kręcenie na siebie bata, okaże się, że ktoś
    zakupy na jedynie nam panującym portalu porobi i nie zapłaci.
    Może GSM, np oranga karty kilkanaście GB można kupić.
    Ale to zależy do czego tej sieci potrzebuje.
    Albo szukać netu testowego, kiedyś Neostradę testowo można było wsiąść.