  • Data: 2011-11-20 10:12:24
    Temat: Re: Internet w POP
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Damian News
    z dnia: 2011-11-19 19:33:

    > Wiesz że też o tym myślałem ale gdzie ja znajdę frajera który mi to kupi za
    > 90 zeta jak na allegro znajdzie za 68 zł
    > http://allegro.pl/doladowanie-orange-50-zl-przelew-s
    ms-szybko-i1944236042.html

    > Chyba jednak lepiej będzie kupić na allegro starter z limitem 6GB za 30
    > zł :)
    qrde, 68 za doładowanie +33 za net, daje 101PLN za 100... oni się bawią
    w to dla 1% zysku?? 8-0

    To lepszy biznes zrobią na zakupie hurtowym starterów 5PLN (daje się
    kupić po 2 PLN) i puszczenie tych 5PLN przez SMSpremium za 2.50 <lol>
    zysk 50gr z 2PLN to jest 25% a nie 1% ;] trzeba się tylko naprzekładać
    kart w phonie i potem poczekać na kasę z 1.5 miesiąca z jakiegoś serwisu
    premium. :D

    Paweł