  • 1. Data: 2010-06-08 18:39:29
    Temat: Internet w Orange za 5 zł
    Od: "MN" <n...@...pl>

    Witam!

    W Komputer Świat 12/2010 na str. 53 jest taka wzmianka:
    "Ciekawą ofertę przygotował Orange dla swoich
    abonentów - Orange Free na 1 dzień. Od włączenia
    usługi, które kosztuje 5 zł, możemy przez kolejne
    24 godziny korzystać z mobilnego internetu bez ograniczeń."

    Nie jest to oczywiście rozwiązanie w przypadku konieczności
    korzystania codziennie, ale w przypadku potrzeby rzadkiej,
    ale stosunkowo intensywnej, to może być jakieś rozwiązanie.

    Jednak wśród usług Orange Free tej usługi nie widzę.

    Czy ktoś już z tego korzystał i mógłby coś o tej usłudze napisać?

    Pozdrawiam
    MN

  • 2. Data: 2010-06-08 18:43:38
    Temat: Re: Internet w Orange za 5 zł
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4522/4630978
    .pdf

  • 3. Data: 2010-06-08 19:10:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ArturW pisze:
    > http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4522/4630978
    .pdf

    Kiepskie, limit danych 50mb.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-06-08 19:30:59
    Od: "MN" <n...@...pl>

    .pdf

    > Kiepskie, limit danych 50mb.

    No właśnie. Czyli sformułowanie w "Komputer Świat":
    "możemy przez kolejne 24 godziny korzystać z mobilnego
    internetu BEZ OGRANICZEŃ" to kłamstwo.

    Pozdrawiam
    MN

  • 5. Data: 2010-06-08 19:35:01
    Od: "MN" <n...@...pl>

> [...]
    .pdf

    > No właśnie. Czyli sformułowanie w "Komputer Świat":
    > "możemy przez kolejne 24 godziny korzystać z mobilnego
    Trzeba jednak czytać całość. W p.8 jest napisane, że po przekroczeniu
    50MB można bezpłatnie korzystać dalej, z tym, że z szybkością
    16Kb/s.
    Czy ktoś już to próbował?

    Pozdrawiam
    MN

  • 6. Data: 2010-06-08 20:05:24
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "MN" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba jednak czytać całość. W p.8 jest napisane, że po przekroczeniu
    > 50MB można bezpłatnie korzystać dalej, z tym, że z szybkością
    > 16Kb/s.
    > Czy ktoś już to próbował?

    16 kb/sek czy 16 kbit/sek bo jak to drugie to predkosc wolniejsza 10 krotnie
    od najwolniejszego modemu z pzrzed 10 lat uniemozliwiajaca jakiekolwiek
    korzystanie z internetu

  • 7. Data: 2010-06-08 20:18:16
    Od: "MN" <n...@...pl>

    .pdf

    > 16 kb/sek czy 16 kbit/sek bo jak to drugie to predkosc wolniejsza 10 krotnie od
    najwolniejszego modemu z pzrzed 10 lat
    > uniemozliwiajaca jakiekolwiek korzystanie z internetu

    Zasada jest chyba taka, że KB oznacza kilobajty, a Kb kilobity, co znaczyłoby,
    że chodzi o kilobity, ale nie wszyscy przestrzegają tej zasady.

    Pozdrawiam
    MN

  • 8. Data: 2010-06-08 20:39:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > znaczyłoby,
    > że chodzi o kilobity, ale nie wszyscy przestrzegają tej zasady.

    era tak tak za 9 zl darmowa bez ograniczenoznacza kbity . mam nadzieje ze po
    wielomilionowej karze nalozonej przez ukoik (czy jak sie to pisze) na
    wszystkich operatorow, podejscie ciut sie zmieni

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 9. Data: 2010-06-08 21:18:54
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "MN" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Zasada jest chyba taka, że KB oznacza kilobajty, a Kb kilobity, co
    > znaczyłoby,
    > że chodzi o kilobity, ale nie wszyscy przestrzegają tej zasady.

    jak już to kB i kb!

  • 10. Data: 2010-06-08 21:30:01
    Od: "MN" <n...@...pl>

    > jak już to kB i kb!

    Skoro pisze się MB, a nie mB i GB, a nie GB, to chyba także KB i Kb.

    Pozdrawiam
    MN