  • Data: 2002-12-05 13:25:47
    Temat: Re: Internet w IPartners
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [ciach]
    >
    > Wsytarczy wpuszczać ruch z IPartners na łączach zagranicznych! IPartners
    > chyba bardziej się opłaca pchać ruch do ATman via sprint niż via Polpak.
    > I moim zdaniem tutaj bardziej winny jest ATman, który stroi większe
    > fochy od IPartners a ludzią jak nie działało tak nie działa ...

    Juz kiedys przerabialismy z innym operatorem 'wezel wyniesiony w USA dla
    wymiany ruchu krajowego'. Opinie nie byly dosc pochlebne, i nie specjalnie
    pozytywnie takie rzeczy wplywaja na jakosc i rozwoj Internetu w kraju. Ale
    to oczywiscie kwestia podejscia.

    Podobnie problem oplacalnosci - czy operator powinien wylacznie kierowac
    sie kosztem i oplacalnoscia, czy byc moze takze pomyslec o jakosci pracy
    dla uzytkownikow. Dla niektorych cena jest jedynym wyznacznikiem, i nie
    dbaja o jakosc komunikacji z innymi, inni maja inna polityke.

    Ciezko mi takze mimo wszystko przyjac, ze wymiana ruchu w darmowych
    wezlach z ktorymi istnieje polaczenie, lub po bezposrednim polaczeniu
    miedzy siaciami jest 'mniej oplacalna' niz wysylanie ruchu przez swiat.

    k.