  • Data: 2002-12-05 06:33:15
    Temat: Re: Internet w IPartners
    Od: l...@p...kozia-wolka.ppp.tpsa.com szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> writes:

    > - Operator wlasciwie nie ma wplywu na to, ktoredy do niego wysyla ruch
    > inny operator; czyli nad ruchem przychodzacym kontrola jest mocno
    > ograniczona

    Uuu... ;> To ciekawe, co mówisz ;) Albo mamy całkiem inne BGP. Jak się
    przestanę rozgłaszać do jednego z moich peerów, to ruch przychodzący
    do mnie jakoś tak... no nie będzie przychodził od niego, tylko inną
    ścieżką ;> Mynd you, konfiguracje BGP są punkt-punkt i fakt, że z innymi
    peerami jest OK, jeszcze o niczym nie świadczy.

    > Ocena nie nalezy do mnie :-)

    Same here, to Wasze routery i wasze [GW]IX-y, więc nie mnie oceniać,
    kto zepsuł swoje filtry.

    --
    (-) Łukasz Grochal l...@r...eu.org