  • Data: 2002-01-30 16:49:02
    Temat: Re: Internet na warszawskich Jelonkoach.
    Od: ArturRP <a...@S...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mysi0r <p...@k...com.pl> napisał(a):
    > A ile chcesz wydac i jaka predkosc cie interesuje???

    Wydać chcę jak najmniej i interesuje mnie jak największa prędkość ;)))

    Ale poważnie to trudno powiedzieć -- jeśliby się dało to byłbym
    zadowolony przyłączem indywidualnym, na warunkach oferowanych np. przez
    telewizje kablowe. Jeśli się nie da, to jakieś łącze na potrzeby sieci
    osiedlowej -- jakiś czas temu było 12 osób, więc łącze musiałoby być
    0.5-1Mb, za cenę max 100zł.

    Pozdrawiam,
    Artur.

    --
    O (=> :: Artur Rafał Popławski :: Even bytes ::
    )/\._[__] :: a...@i...net.pl :: get lonely ::