    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Internet mobilny
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 17 Apr 2015 09:25:17 +0200

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 06:19:53 +0200, kern napisał(a):

    > nie płać tyle.
    > W Play 30 zł brutto za kartę SIM,
    > 25 GB transferu, nocny bez limitu,
    > cyrograf na 18 miesięcy, chcę skorzystać
    > chyba, że ktoś podpowie coś tańszego...

    A jak z zasiegem ? Bo taki transfer to chyba tylko w macierzystej
    sieci.

    Jazda z yanosikiem w play zaowocowala zerwaniem lacznosci z serwerem
    pare razy. W plusie sie to nie zdarzalo. Play zawinil, janosik akurat
    mial problem, czy telefon sobie nie radzi z przelaczaniem roamingow ?
    A moze zbyt ambitny i LTE probuje ?

    Hm, a jak to wyglada z IP - jestem w zasiegu play, mam przydzielony
    numer IP, program ma otwarte polaczenie z serwerem, oddalam sie od
    BTS, wchodze w roaming ... i bedzie to kontynuacja otwartej sesji, czy
    na nowo zestawione, z dowolnie innymi parametrami ?

    J.