  • From: "Tomasz Dabrowski" <a...@p...zsi.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Internet - VAT - nie bedzie 22%
    Date: Wed, 10 Mar 2004 06:09:46 +0100

    Użytkownik "Piotr Górski" <pg@wytnij_to.di.com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.c4o9p0.u1l.pg@prokocim.org...

    > Bedzie, nie bedzie, bedzie, nie bedzie... zdecydowali by sie wreszcie bo
    mam
    > juz tego powyzej uszu!

    Nie oszukujmy sie. Czy bedzie czy nie bedzie, nie ma to wiekszego znaczenia.
    IMHO lepiej zeby internet do celow edukacyjnych (szkoly, uczelnie) byl
    zwolniony.
    Natomiast jesli chodzi o firmy i uzytkowanie w domu (czy to bedzie modem czy
    stale lacze),
    w przewazajacej wiekszosci wypadkow internet wykorzystuje sie do rozrywki.
    Dobrze
    sie na ten temat wyrazil ostatnio min. Raczko :-)

    I dlatego te histeryczne akcje troche mnie smiesza. Bo zamiast obnizac/nie
    podwyzszac VATu
    powinno sie naklonic naszego milego monopoliste (i nie tylko) do obnizenia
    cen.

    Pozdrawiam,
    Tomek