  • 11. Data: 2003-03-19 19:38:18
    Temat: Re: Internet Radiowy Tele 2 ??
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    In article <s...@f...komorow.home>, f...@h...pl
    says...
    > On Mon, 17 Mar 2003 14:31:03 +0000 (UTC), <k...@o...pl> <k...@o...pl> wrote:
    >
    > Powiem tak - moj provider wave net twierdzi ze ma potrzebne pozwolenia
    > na karty o wyzszej mocy niz 100mW.
    >
    > Pozdrawiam

    To na pewno z radoscia swoim klientom kopie takiego pozwolenia
    udostepnia do wgladu.

    Poza tym, kazdy lokalny URTiP takze udostepnia do wgladu kopie takich
    dokumentow wszystkim zainteresowanym.

    Problem moze byc jedynie ze znalezieniem takiego dokumentu.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 12. Data: 2003-03-19 19:38:24
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    In article <s...@f...komorow.home>, f...@h...pl
    says...

    > Hmm czemu wnioskujeszo ich niezgodnosci z prawem ?
    >
    > Pozdrawiam

    Bo z obrazkow na ich stronie wynika ze uzywaja anten zewnetrznych, ktore
    w zestawie z kazdym w zasadzie radiem przekraczaja dozwolone moce.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 13. Data: 2003-03-19 19:38:45
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

    > ?
    > Nie powiesz mi ze siec dzialajaca niezgodnie z prawem (chorym, ale jednak
    > prawem) w jakikolwiek sposob 'psuje' internet?
    > BTW: czekam 4 dzien na usuniecie usterki przez www.bum.pl
    > Amatorzy czystej wody, ale co ja poradze, ze ten rynek jest chory

    Problem jest troche postawiony na glowie. A uzywanie przez polskie firmy
    pirackiego softu bylo dzialaniem na niekorzysc Polakow? Chyba nie -
    mniejsze koszty, wieksza konkurencyjnosc i te sprawy. Ale jakos okazalo
    sie ze jest to niezgodne z prawem i dzis juz malo ktora firma jest takim
    tupeciarzem zeby jechac na lewym sofcie.

    Jak kontrola zamknie nadajniki tego twojego dostawcy to okaze sie ze
    jest to problem twojego internetu, bo nie bedziesz go mial, a nie
    podejrzewasz chyba ze zwroca ci oplate instalacyjna.

    Pzdr,
    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 14. Data: 2003-03-20 08:42:18
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Leszek <r...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Bo z obrazkow na ich stronie wynika ze uzywaja anten zewnetrznych, ktore
    > w zestawie z kazdym w zasadzie radiem przekraczaja dozwolone moce.

    Tele2 nie dziala na 2.4.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 15. Data: 2003-03-21 18:38:57
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 Maciej Kowalczyk wrote:

    > Czy ktoś łączy się za pomocą łącza radiowego z tele2 ??
    > Zastanawiam się nad podłączeniem ....

    Mam 2 sieci oparte z braku lepszych alternatyw na Tele2. W drodze są 2
    następne. Ja raczej nie narzekam. Przez rok po jednej awarii w każdej.
    Czas reakcji i usunięcia usterki miałem 24 h. Transfery i pingi w
    normie.

    Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mojego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 2.0.0.1 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/