  • Data: 2016-08-14 01:05:23
    Temat: Re: Internet
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8ba182f8-7a4c-4d03-8b27-16e92e8ce14f@googlegrou
    ps.com...
    > Po oglądnięciu na internecie kilku stron opisuj opisujących zasadę
    > działania internetu, doszedłem do jedynie słusznego wniosku, że internet
    > nie ma prawa
    > działać. A już kompletnie nie ten bezprzewodowy. Częstotliwość w okolicach
    > mikrofalówki, użytkowników też od cholery i trochę..

    No proszę, a moje WiFi spoko wyciąga 70 Mbps, wyciągnął by więcej, tylko
    mało skąd tyle schodzi, mikrowelę mam i nic mi wtedy nie zwalnia
    Test sprzed chwili: http://www.speedtest.net/my-result/5551229574 (choć
    akurat nic nie pichciłem)

    > Podobnie jest z bąkiem. Ma zbyt małe skrzydła w stosunku do swojej masy,
    > żeby mógł latać. Tyle, że bąk o tym nie wie... I dlatego lata :))

    ................, niech polata po chałupie :)))
    http://photos.nasza-klasa.pl/10440440/120/main/0593d
    abe50.jpeg
    Nieźle zapyla, co? :)

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski