  • 1. Data: 2002-07-29 21:50:57
    Temat: Re: Internask...
    Od: "Marcin Kot" <k...@N...net>

    Jarek Granat <j...@a...lublin.pl.BEZSPAMU> wyklepal takie cos:

    :: Kumpel zarejestrowal jakis czas temu domene w www.internask.com.

    [cut]

    :: Zupelnie nie rozumiem takiego postepowania.
    :: Ja robilem takie sztuczki jak nie mialem secDNSa dla jakies domeny,
    :: ale po niby powaznej firmie bym sie tego nie spodziewal :S.

    Witam,
    Ja tam mam domene zarejestrowana wlasnie tam i nie marudze, przez pierwszy
    miesiac dzialala jakby chciala a niemogla a teraz jest juz ok.
    Takie zeczy z ns'ami dzialy sie tylko wtedy gdy je zmienialem i po ~48h juz
    bylo ok.

    ; Marcin 'Âmago' Kot: koti(at)astercity.net Koti@IRCNet
    ^ ^ __ ; #warez.pl #białystok #capoeira
    =x= ) Registered #drzwi member 31337
    ,,--,, Grupo Magia - Aguia Branca www.capoeira-magia.com

  • 2. Data: 2002-07-30 13:25:08
    Od: Jakub Krajewski <j...@n...krajewski.org>

    Marcin Kot <ai47ri$2p15$1@pingwin.acn.pl> wrote:

> [...]
    > miesiac dzialala jakby chciala a niemogla a teraz jest juz ok.
    > Takie zeczy z ns'ami dzialy sie tylko wtedy gdy je zmienialem i po ~48h juz

    Ja także rejestrowałem przez nich, ale domena leży na moich DNS'ach.
    Na firmę nie narzekam, bezproblemowo.

    --
    // Pozdrawiam << Jakub "Kraju" Krajewski && jakub#krajewski.org
    // Uwaga: Nie patrz w promień lasera pozostałym okiem.