-
51. Data: 2010-02-26 16:15:59
Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
Od: Karolek <d...@o...pl>
B.Z. pisze:
>>>> Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej
>>>> diagnostyki... w
>>>> sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>
>>> Niektórzy kupuję znaczki po kilkanaście tysięcy lub zbierają
>>> kamienie. I co z tego? Jego hobby i jego pieniądze
>> Niby tak, ale niech nie pisze, ze nie mial alternatywy :>
>
> Sam przechodziłem coś takie dla warsztatu kilka lat temu i tak naprawdę
> nie ma alternatywy. Kupisz coś za 100-200 zł i tak naprawdę to kasa
> wywalona w błoto.
Dla warsztatu moze i tak, hobbystycznie nie.
Sam mam, uzywam to raczej wiem :>
--
Karolek
-
52. Data: 2010-02-26 17:28:22
Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
Od: to <t...@a...xyz>
B.Z. wrote:
>> ScanXL(TM) ELM
>> ScanXL(TM) is our professional line of diagnostic scan tools. Built on top
>> of our advanced scan tool technology, ScanXL(TM) delivers the full range
>> of generic diagnostics for any OBD-II compliant vehicle sold worldwide,
>> along with providing manufacturer-enhanced diagnostics for many vehicle
>> types. It gives you access not only to the powertrain systems, but also
>> ABS, airbag, and other proprietary systems that would otherwise require
>> expensive dealer tools to work with. (...)
>
> Czyli kwestia interfacu jaki używasz (okablowania). Widzisz możesz mieć
> jeden kable w którym masz zmienianie przez elektronikę piny lub kilka
> kabli osobno (pod sterownik silnika, abs, poduszki, itp.). Czyli program
> pozwala robić wszystko, a reszta zależy od peryferii - niestety jak na
> razie tylko w kilku markach (coś ptaszki ćwierkały, ale nie wydaje mi
> się, że to szło w seryjnych) masz możliwość skanowania przez BT lub
> WIFI. Oznacza to, że samym softem nic nie zrobisz ;-).
Gdzie to wyczytałeś? Opis dotyczy ScanXL w wersji do ELM-a. Jak będziecie
tak marudzić to w końcu pójdę i zrobię fotkę, że działa, a niespecjalnie
mi się chce, bo zimno, a ELM-a akurat rozkręciłem. ;-)
--
cokolwiek