  • 41. Data: 2010-02-25 15:22:49
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Uzasadnij to co wyżej napisałeś, ale trochę więcej niż w jednym zdaniu,
    > potrafisz?

    Co mam uzasadnić?

    --
    cokolwiek

  • 42. Data: 2010-02-25 15:34:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Co mam uzasadnić?

    chyba muszę zastosować taktykę innych, olewać gnojownie.

    --
    krzysiek82

  • 43. Data: 2010-02-25 15:41:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > chyba muszę zastosować taktykę innych, olewać gnojownie.

    I będziesz tak wegetował na bezrobociu?

    --
    cokolwiek

  • 44. Data: 2010-02-25 19:00:37
    Od: Marcin <m...@n...pl>

    Michał Gut pisze:

    > skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?

    VAG KKL niebieski + delikatna modyfikacja (zeby sie laczylo z ABS,
    AIRBAG i IMMO) i możesz badac fiat / alfa / lancia do ok 2005 roku.

    Programy ktore to umozliwiaja to np. darmowy Unidiag lub Alfadiag

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 45. Data: 2010-02-25 19:57:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Marcin pisze:

    > VAG KKL niebieski + delikatna modyfikacja (zeby sie laczylo z ABS,
    > AIRBAG i IMMO) i możesz badac fiat / alfa / lancia do ok 2005 roku.
    >
    > Programy ktore to umozliwiaja to np. darmowy Unidiag lub Alfadiag

    Alfdiag nie jest darmowy i nie polaczysz sie z abs, unidiag jest taki
    sobie (malo definicji), a fiat ecu scanner jest niezly i obsluguje
    fiata, alfe i lancie i ciagle jest rozbudowywany.
    Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej diagnostyki... w
    sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>

    --
    Karolek

  • 46. Data: 2010-02-26 10:59:59
    Od: Marcin <n...@n...pl>

    Karolek pisze:
> [...]
    > Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej diagnostyki... w
    > sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>

    zle zlozylem zdanie chodzilo mi ze alfadiag lub darmowy unidiag :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 47. Data: 2010-02-26 11:16:13
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Ale jak ktos woli wydac 3500 na sprzet do hobbystycznej diagnostyki... w
    > sumie dziwne czemu nie KTSa za kilkanascie tys. ;>

    Niektórzy kupuję znaczki po kilkanaście tysięcy lub zbierają kamienie. I co z
    tego? Jego hobby i jego pieniądze

    B.Z.

  • 48. Data: 2010-02-26 11:21:18
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > ScanXL(TM) ELM
    > ScanXL(TM) is our professional line of diagnostic scan tools. Built on top
    > of our advanced scan tool technology, ScanXL(TM) delivers the full range of
    > generic diagnostics for any OBD-II compliant vehicle sold worldwide,
    > along with providing manufacturer-enhanced diagnostics for many vehicle
    > types. It gives you access not only to the powertrain systems, but also
    > ABS, airbag, and other proprietary systems that would otherwise require
    > expensive dealer tools to work with. (...)

    Czyli kwestia interfacu jaki używasz (okablowania). Widzisz możesz mieć jeden
    kable w którym masz zmienianie przez elektronikę piny lub kilka kabli osobno
    (pod sterownik silnika, abs, poduszki, itp.). Czyli program pozwala robić
    wszystko, a reszta zależy od peryferii - niestety jak na razie tylko w kilku
    markach (coś ptaszki ćwierkały, ale nie wydaje mi się, że to szło w seryjnych)
    masz możliwość skanowania przez BT lub WIFI. Oznacza to, że samym softem nic
    nie zrobisz ;-).

    B.Z.

  • 49. Data: 2010-02-26 14:59:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Niby tak, ale niech nie pisze, ze nie mial alternatywy :>

    --
    Karolek

  • 50. Data: 2010-02-26 16:13:11
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Niby tak, ale niech nie pisze, ze nie mial alternatywy :>

    Sam przechodziłem coś takie dla warsztatu kilka lat temu i tak naprawdę nie ma
    alternatywy. Kupisz coś za 100-200 zł i tak naprawdę to kasa wywalona w błoto.

    B.Z.