  • 31. Data: 2010-02-25 14:07:17
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P_ablo pisze:
    > Nie sciemniasz aby ?!

    przyjedz zobacz co mi szkodzi.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-02-25 14:07:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Chyba w nosie. ;-)

    jak zwykle ambitna wypowiedz, ehh :)

    --
    krzysiek82

  • 33. Data: 2010-02-25 14:08:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    boropi pisze:
    >> Jakiego programu używasz?
    >
    > Najlepiej mi się komunikuje ScanXL,

    a pokazuje wszystkie parametry w miarę realnie, bo ja właśnie tu miałem
    problemy.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-02-25 14:09:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > I ScanXL Ci się nie komunikował z ABS i poduszkami w Mondeo? Jakie to
    > dokładnie auto (rocznik, silnik)?

    to nie od programu zależy a od interfejsu, elem tego nie udostępnia bo
    łączy się tylko z ECU.

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-02-25 14:28:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > to nie od programu zależy a od interfejsu

    Bzdura.

    --
    cokolwiek

  • 36. Data: 2010-02-25 14:34:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Bzdura.

    to połącz się elemem327 z centralką abs lub poduszek :) Jak ja lubie
    takich teoretyków jak Ty (to)

    --
    krzysiek82

  • 37. Data: 2010-02-25 14:54:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > to połącz się elemem327 z centralką abs lub poduszek :) Jak ja lubie
    > takich teoretyków jak Ty (to)

    ScanXL(TM) ELM

    ScanXL(TM) is our professional line of diagnostic scan tools. Built on top
    of our advanced scan tool technology, ScanXL(TM) delivers the full range of
    generic diagnostics for any OBD-II compliant vehicle sold worldwide,
    along with providing manufacturer-enhanced diagnostics for many vehicle
    types. It gives you access not only to the powertrain systems, but also
    ABS, airbag, and other proprietary systems that would otherwise require
    expensive dealer tools to work with. (...)

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2010-02-25 15:00:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
> [...]
    > ABS, airbag, and other proprietary systems that would otherwise require
    > expensive dealer tools to work with. (...)

    właśnie potwierdziłeś to co wcześniej napisałem, więc?

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-02-25 15:11:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > właśnie potwierdziłeś to co wcześniej napisałem, więc?

    Celowo wyciąłeś to co było istotne, żeby móc dalej bredzić?

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-02-25 15:18:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Celowo wyciąłeś to co było istotne, żeby móc dalej bredzić?

    Uzasadnij to co wyżej napisałeś, ale trochę więcej niż w jednym zdaniu,
    potrafisz?

    --
    krzysiek82