  • 21. Data: 2010-02-24 22:54:00
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: to <t...@a...xyz>

    boropi wrote:

    > Ja u?ywam ELM327 w mondeo i wszystko w silniku moge nim sprawdziae,
    > natomiast nie dogaduje mi sie z ABS i poduszkami.

    Jakiego programu używasz?

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-02-24 22:56:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał \"HoMMeR\" Paszek wrote:

    > Zalezy mi tylko na silniku. ABSu brak. Problem jest w tym, ze choc auto
    > dosc popularne to informacji technicznych o nim w internecie jak na
    > lekarstwo. Ciezko nawet okreslic jaki model sterownika Chevrolet
    > zastosowal. O forum na autokaciku wiem, subskrybuje, ale specjalnie duzo
    > informacji tam nie znajduje.

    ELM w większości aut zadziała o tyle, że pokaże standardowe parametry i
    pozwoli wykasować błędy. Warto jednak poszukać programu który potrafi
    wykorzystać funkcje charakterystyczne dla danej marki, na przykład w
    większości Fordów można bez problemu odczytać ELM-em kilkaset parametrów,
    a także dogadać się z ABS-em i poduszkami.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-02-25 09:23:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > 3500zł wersja SMART używka

    oplacalo ci sie do swojej fury? czy po prostu zaczales prowadzic warsztat
    po ojcu?

  • 24. Data: 2010-02-25 09:30:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał Gut pisze:
    > oplacalo ci sie do swojej fury? czy po prostu zaczales prowadzic
    > warsztat po ojcu?

    nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie
    dłubie hobbystycznie.

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-02-25 09:49:40
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ja sie podczepie pod temat, potrzebuje cos prostego do Opla i VW.
    Czy ktos testowal takie cos:
    http://www.allegro.pl/item924143245_interfejs_diagno
    styczny_opel_tech_2_vw_skoda_audi.html
    Chodzi glownie o kasowanie błedow i prostę identyfikacje
    najpopularniejszych usterek.

  • 26. Data: 2010-02-25 11:40:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie
    > dłubie hobbystycznie.

    Co? do punto?
    Do hobbystycznego dlubania darmowy fiat ecu scanner i interfejs za 50zl
    VAG KKL pod USB :P Ale co kto woli :>

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-02-25 12:27:32
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie dłubie
    > hobbystycznie.

    Z jednej strony za drogo kiedy autko pali 5 l a z drugiej diagnoskop za 3,5
    klocka do zabawy w domu... Nawet ja taki rozrzutny nie jestem a lubie
    dobrze wyposazyc garaz (migomat, tig, przecinarka plazmowa itp...).

    Nie sciemniasz aby ?!

    --
    Picasso

  • 28. Data: 2010-02-25 13:19:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > nie miałem innej alternatywy, ojciec nie miał warsztatu a ja sobie
    > dłubie hobbystycznie.

    Chyba w nosie. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-02-25 13:44:29
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Jakiego programu używasz?

    Najlepiej mi się komunikuje ScanXL, ale na płytce do ELM-a jest sporo
    programów z których kilka też się dogaduje z autem.

    boropi

  • 30. Data: 2010-02-25 13:47:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    boropi wrote:

    > Najlepiej mi sie komunikuje ScanXL, ale na p?ytce do ELM-a jest sporo
    > programów z których kilka te? sie dogaduje z autem.

    I ScanXL Ci się nie komunikował z ABS i poduszkami w Mondeo? Jakie to
    dokładnie auto (rocznik, silnik)?

    --
    cokolwiek