  • 11. Data: 2010-02-24 16:45:02
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    MarcinJM pisze:
    > W kilku autach weryfikowalem i pokazywalo ok. (ok 10 szt)
    > Bledy tez pokazywal dobrze (odlaczalem poszczegolne czujniki).
    > Parametry tez ok.

    może mój elem był zwalony, ale spotkałem się z wieloma nagetywnymi
    opiniami na jego temat. Np w punto jtd od razu po rozruchu pokazuje temp
    215c i w czasie się nie zmienia. Wywalało także błąd ciśnienia paliwa a
    jak się okazało, zapchany był czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
    tzw map sensor.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-02-24 16:46:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Niezły jesteś, sam raczysz wszystkich debilną opinią pt. "ten interfejs
    > to śmietnik", a potem każesz merytorycznie z tym dyskutować. Sam napisz
    > coś więcej, to może ktoś podyskutuje.

    moja opinia jest jednoznaczna, nie można temu interfejsowi zaufać i
    tyle. Skoro twierdzisz, że nie umiem go obsługiwać to pewnie mógłbyś to
    trochę bardziej rozwinąć? Napisz mi co robię, źle skoro twierdzisz, że
    nie umiem.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-02-24 16:49:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > tyle. Skoro twierdzisz, że nie umiem go obsługiwać to pewnie mógłbyś to
    > trochę bardziej rozwinąć? Napisz mi co robię, źle skoro twierdzisz, że

    A skąd mam wiedzieć co robisz źle, skoro nie raczyłeś napisać ani jednego
    konkretu, a Twoje zarzuty to jakiś chaotyczny bełkot? Napisz konkretnie
    jakie auto sprawdzałeś, jakim programem i co było nie tak.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-02-24 17:23:37
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie
    > działał, tego nie wiem)

    Do Lanosa to najlepszy jest... spinacz biurowy i kody migowe.

    B.Z.

  • 15. Data: 2010-02-24 17:27:12
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Witam.
    > Z racji tego Chevrolecie Aveo 1.2 8V z 2004r zaświeciła się kontrolka "check"
    > poszukuję taniego interfejsu diagnostycznego.
    > Czy ktoś miał kontakt z diagnozą tego silnika?
    > Czy interfejs ELM327 bez większych problemów połączy się z ECU tego silnika,
    > odczyta zapamiętane błędy i wskaże podstawowe parametry (temperatury,
    > ciśnienia, Lambde, prędkość obr)?
    > Ewentualnie jaki inny interfejs możecie polecić? Jak wspomniałem na początku,
    > cena gra tu zdecydowaną rolę.
    > Pozdrawiam,

    Chcesz sam się pobawić i poczytać błędy ora sprawdzić parametry? Nie wiem czy
    jest sens kupować coś z allegro. Jeżeli chcesz na tym zarabiać to rzuć okiem na
    CDIF-2, jednak tutaj to koszt już jest znaczny. Naprawdę przerabiałem dawniej
    kilka zabawek z aukcji i od viakena - dopiero sprzęt kosztujący już parę k coś
    dawał (u nas był to zestaw wspomniany wcześniej CDIF-2 i VAG-COM, teraz
    nazywający się VCDS).

    B.Z.

  • 16. Data: 2010-02-24 17:42:38
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-02-24 17:27, B.Z. pisze:

> [...]
    > dopiero sprzęt kosztujący już parę k coś dawał (u nas był to zestaw
    > wspomniany wcześniej CDIF-2 i VAG-COM, teraz nazywający się VCDS).

    Czysto amatorsko do uzytku domowego. Akurat ten samochod jest w
    posiadaniu rodzicow. Skoro moge wydac ok 100zl na interfejs, a tyle
    samo, albo nieco mniej ma mnie kosztowac diagnoza w warsztacie (choc w
    slowo diagnoza i warsztat nie wierze - sam kiedys pracowalem w podobnej
    branzy, wiem jak sie "ludziom wciska kit", a i pojecie jako takie o
    mechanice i elektronice mam) to wole kupic sobie kolejny "gadzet". O ile
    oczywiscie owy gadzet na cokolwiek mi sie przyda, stad pytanie na grupie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 17. Data: 2010-02-24 17:58:14
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > wole kupic sobie kolejny "gadzet". O ile oczywiscie owy gadzet na cokolwiek mi

    Przyznam, że nie wiem co polecić w tej cenie. Na viaken.pl trafiłęm na
    costakeigo do DAEWOO:
    http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=17&prodid=303 + inteface

    Jednak z tego co pisze tam to do silników 1.4/1.5/1.6/2.0 - może napisz do
    gościa i cos on poleci.

    B.Z.

    --
    Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl
    A tutaj pomogę rodzince: http://zarzyczny.pl

  • 18. Data: 2010-02-24 18:04:37
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > elektronice mam) to wole kupic sobie kolejny "gadzet". O ile oczywiscie
    > owy gadzet na cokolwiek mi sie przyda, stad pytanie na grupie.

    Ja używam ELM327 w mondeo i wszystko w silniku mogę nim sprawdzić, natomiast
    nie dogaduje mi się z ABS i poduszkami.
    Zleży jeszcze wszystko od tego jaki program zastosujesz, to jest tylko
    "międzymordzie"
    Jeśli masz w aucie OBDII powinien się połączyć, ale poczytaj jeszcze czy
    obsługuje protokół jaki masz w sterowniku w aucie.

    boropi

  • 19. Data: 2010-02-24 19:25:34
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-02-24 18:04, boropi pisze:

    > Ja u?ywam ELM327 w mondeo i wszystko w silniku mog? nim sprawdzi?, natomiast
    > nie dogaduje mi si? z ABS i poduszkami.
    > Zle?y jeszcze wszystko od tego jaki program zastosujesz, to jest tylko
    > "mi?dzymordzie"
    > Je?li masz w aucie OBDII powinien si? po??czy?, ale poczytaj jeszcze czy
    > obs?uguje protok? jaki masz w sterowniku w aucie.

    Zalezy mi tylko na silniku. ABSu brak. Problem jest w tym, ze choc auto
    dosc popularne to informacji technicznych o nim w internecie jak na
    lekarstwo. Ciezko nawet okreslic jaki model sterownika Chevrolet
    zastosowal. O forum na autokaciku wiem, subskrybuje, ale specjalnie duzo
    informacji tam nie znajduje.

  • 20. Data: 2010-02-24 22:46:49
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

> [...]
    > lekarstwo. Ciezko nawet okreslic jaki model sterownika Chevrolet
    > zastosowal. O forum na autokaciku wiem, subskrybuje, ale specjalnie duzo

    Kupiłem mojemu ojcu do Chevrolet Rezzo - działa - pokazuje parametry,
    pozwala wykasować błędy (check engine), jednak błędu ABS nie rusza.