eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInterfejs BMW, Mercedes.Re: Interfejs BMW, Mercedes.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Interfejs BMW, Mercedes.
    Date: Sat, 23 Oct 2010 17:12:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <i9uu0t$a2p$1@news.onet.pl>
    References: <i9pabm$sj0$3@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072030121.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287846749 10329 89.72.30.121 (23 Oct 2010 15:12:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Oct 2010 15:12:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320089
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i9pabm$sj0$3@news.task.gda.pl...

    > Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy
    > gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do
    > nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?

    Jak to trzymali, aż się skończy gwarancja ?
    Nie ma takiej opcji.
    W chwili, kiedy oddajesz urządzenie z roszczeniem reklamacyjnym okres
    gwarancji jest zawieszany, aż do chwili oddania Ci urządzenia sprawnego.
    Jeżeli gwarancja obejmuje 2 lata i oddasz urządzenie po roku z reklamacją, a
    gwarant trzyma urządzenie przez kolejne 3 lata to od chwili oddania Ci
    urządzenia sprawnego masz jeszcze rok czasu ważną gwarancję.
    Tak mówi ustawa i jest to prawnie zagwarantowane.
    Co jeszcze ciekawszego. Jeżeli urządzenie reklamowałeś u sprzedawcy, a nie u
    producenta i było ono kupowane na osobę fizyczną, a nie na firmę to
    sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady w przeciągu 14 dni roboczych
    jeżeli serwis fabryczny jest w tej samej miejscowości co sprzedawca lub w
    przeciągu 21 dni jeżeli serwis jest w innej miejscowości co sprzedawca.
    Jeżeli upłynęło już te 21 dni roboczych, a sprzedawca nie ustosunkował się
    do Twojej reklamacji to możesz żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy wraz z
    wszelkimi kosztami jakie poniosłeś w związku z reklamacją np. kosztami
    przesyłki lub zwrotu i obniżenia ceny towaru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: