eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Fri, 04 Nov 2011 20:56:58 +0100

    W dniu 2011-11-04 19:15, Pszemol pisze:

> [...]
    > na ekranie spowodować że przeglądarka internetowa "zrozumie"
    > że chcę powiększyć lub pomniejszyć stronę i tak dobrać font aby
    > ta kolumna z tekstem zajęła całą szerokość ekranu - ani piksel
    > więcej lub mniej i aby tekst był czytelny i dał się przesuwać palcem
    > góra/dół w czasie czutania. Mało tego, gdy mając tak rozsunięty
    > tekst obrócę iPhone z portretu na krajobraz to tekst zostanie
    > ponownie rozciągnięty na większą szerokość ekranu i znów trafi
    > równo od lewej do prawej. Przeglądarce Archosa, cokolwiek on tam
    > ma, nie udaje się ten 'myk' zbyt dobrze...

    a u mnie to dziala w miare dobrze (lacznie z obracaniem tak jak piszesz).
    Przynajmniej jak czytam sobie dzienna prasowke to jest to normalny
    odruch tapniecia w kolumne i wyswietlenia tej kolumny na szerokosc
    ekranu (+dopasowanie, tzn wyjustowanie etc - aby nic nie ucielo)

    Moze to nie problem tabletu a danej strony, ktora sie rozjezdza.

    Nie wiem dod. jak masz ustawiona swoja przegladarke w tablecie - tzn jak
    rozpoznawana przez serwery - jako mobilna czy udajaca normalna (jak w PC).

    > W tym Archosie jest 2.2

    > I czym się ta specjalność oznacza?

    jak wpiszesz w google to Ci wyskoczy

    > Na razie jeździć po sklepach mi się nie chce, ale pewnie Ty mi powiesz :-)

    nie - jestem leniwy tak jak Ty ;)

    > Nie oceniam tylko ekranu ale też funkcjonalność software.

    dlatego, jesli chcesz ocenic i wydac werdykt - to wez cos w miare
    wspolczesnego i nie budzetowego.

    --
    pozdr
    Adam (AL)