eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Wed, 2 Nov 2011 19:12:13 -0500

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:j8sevq$j2v$1@inews.gazeta.pl...
    > bo to cały czas kosztuje, nawet jak nie złotówki to czas.

    A jak używasz iOS to Cię już nie kosztuje? Co Ty nie powiesz?

    > skoro teraz klikasz w klawiaturę PC to znaczy ze na iPhonie surfowanie nie
    > jest ani łatwe ani przyjemne. może być łatwiejsze i przyjemniejsze niż na
    > nokii z przed 5 lat, ale wciąż wygodniej jest pisać bezwzrokowo na
    > wielkiej klawiaturze, w miekkim wygodnym fotelu przed 20+ calowym
    > monitorem.

    Pogubiłeś się - nie porównujemy doświadczeń z urządzeniem mobilnym
    do doświadczeń z pecetem i dużym monitorem: porównujemy urządzenia
    mobilne między sobą i zastanawiamy się dlaczego te z iOS mają 3x większy
    udział niż te z Androidem, wbrew statystykom ilości tych urządzeń na rynku.

    > Internet w telefonach jest mocno niepopularny, i to co przytaczasz to taki
    > sondaż " z jakim telefonem sprzedano taryfę internetową" a nie jaki
    > telefon do internetu się nadaje.

    Nie bardzo, bo to są statystyki UŻYWANIA a nie sprzedaży.

    > ZApytaj najpierw po jaką cholerę ktoś musi używać ekraniku 3.5 cala do
    > oglądania strony www którą projektant zrobił na ekran 20 calowy lub
    > wiekszy! Są ludzie którzy muszą, bo w ten sposób zaoszczędzą mnóstwo
    > czasu. Ale przecież jeśli mogą wybrać telefon czy PC wybiorą PC....

    Po co mam o to pytać? To nie jest przedmiotem rozmowy.

    > W innym liście pisałeś telefon do poduszki... FAcet, nie wiem kim jesteś,
    > w jakim świecie żyjesz, ale ja do telefonu się "przytulałem" jak żona
    > urodziła dziecko i spała z noworodkiem. Tego okresu jakoś miło nie
    > wspominam.

    Nie pisałem o przytulaniu się do telefonu - to wyobraźnia płata
    Ci figle.

    Wishful thinking.